![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
Hverdagshvisker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 32.577 Medlem siden: 19-February 07 Bopæl: Roskilde Member Nr: 2.175 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
|
|
Her er jeg! Her er jeg! Goddag, goddag, goddag. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 29.629 Medlem siden: 16-September 07 Bopæl: Ønskeøen Member Nr: 2.946 ![]() |
![]() ![]() ... så må vi jo move på FB-Movesiden imens ![]() |
|
|
![]()
|
|
Dybt afhængig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 1000+ Guld Indlæg: 1.934 Medlem siden: 8-June 14 Bopæl: Korsør Member Nr: 7.834 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 17.632 Medlem siden: 3-March 09 Member Nr: 3.977 ![]() |
Jeg har en androidtelefon, jeg oplever også sikkerhedsproblemer
|
|
|
![]()
|
|
Bruger ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 25 Medlem siden: 7-April 10 Member Nr: 4.326 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
🍸 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 38.143 Medlem siden: 30-July 05 Member Nr: 1.110 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
Andreas' mor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: Medlem Indlæg: 12.813 Medlem siden: 26-May 07 Bopæl: Brøndby Member Nr: 2.475 ![]() |
![]() Selvom jeg nok bliver gnaven over ikke at kunne komme på når det sker ![]() |
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 32.086 Medlem siden: 23-February 05 Bopæl: Bagsværd Member Nr: 647 ![]() |
Lyder spændende. God arbejdslyst
![]() |
|
|
![]()
|
|
Formand for Foreningen af tekniske analfabeter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 58.469 Medlem siden: 19-April 05 Member Nr: 774 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 10.711 Medlem siden: 13-August 05 Bopæl: Nordsjælland Member Nr: 1.175 ![]() |
![]() Mon ikke vi overlever hvis vi bliver varslet i god tid. |
|
|
![]()
|
|
Mjav ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 21.079 Medlem siden: 5-August 04 Bopæl: Frederiksberg Member Nr: 317 ![]() |
Alting var bedre på den gamle ordning
![]() |
|
|
![]()
|
|
Fast forward ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 37.777 Medlem siden: 13-March 04 Bopæl: Amager Member Nr: 188 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
Hjemme hos min mormor.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 27.758 Medlem siden: 14-July 05 Bopæl: Kbh område - Firkløverland Member Nr: 1.054 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.523 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Nu har jeg så lavet en testflytter ... intet virker på den nye server. Er det ikke bare beroligende?
![]() Nå men ... jeg leger lidt videre til det virker, så jeg ligesom er forberedt på hvad der skal ske og i hvilken rækkefølge og hvornår ![]() |
|
|
![]()
|
|
Mor til en 1g'er OG en 2g'er :dåner: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 31.077 Medlem siden: 26-February 05 Bopæl: Århus Member Nr: 657 ![]() |
|
|
|
![]()
|
|
hej hej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: GuldAdmin Indlæg: 56.523 Medlem siden: 18-December 03 Bopæl: Brøndby Member Nr: 1 ![]() |
Nu har jeg så lavet en testflytter ... intet virker på den nye server. Er det ikke bare beroligende? ![]() Skønt ![]() ![]() Det er godt at have en forstående co-datalog som backup ![]() Godt at der er noget tid til at løbe på og lege med! |
|
|
![]()
|
|
Sådan lige for at opdatere, så kommer vi ikke uden om i hvert fald en opgradering for sat kunne flytte til den nye server, for det gamle forum software er på ingen måde kompatibelt med det nyeste nye. Det er "det nye" forumsoftware sådan set heller ikke
![]() ![]() Dvs. vi har version IPB2, det "nye" (siden forrige årti), som vi længe skulle have opgraderet til er IPB3, men det nye-nye, som vi så skal have er IPB4. Dato kommer til at være en del senere på måneden kan jeg se på det hele, så jeg kan have tid til at lave ny kopi og opgradere og teste. Men det skal være i august, for derefter bliver denne her server lukket ned. Ih, det bliver spændende ![]() |
|
|
![]()
|
|
Gummistøvler/clogs 1par 75 kr./2par 99 kr. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Guld Indlæg: 13.862 Medlem siden: 3-March 05 Bopæl: Et par timer fra Berlin Member Nr: 675 ![]() |
Jeg synes også det blir spændende.
![]() Derefter håber jeg, at du finder på et eller andet, så vi ka få nye medlemmer på Move. ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
|
|
Unmovable ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gruppe: 10.000+ Sølv Indlæg: 10.151 Medlem siden: 28-November 05 Bopæl: hjemvendt eksildansker, nu med hæk i Højbjerg og hjerte i Spanien Member Nr: 1.411 ![]() |
Det er sådan helt sommer-føljeton-spændende.... og lidt scary
![]() |
|
|
![]()
|
|
Jeg er ved at forsøge at rydde op på move
![]() ![]() OK, har lige kastet mig over et køb og salg arkiv - det er dejligt nemt at komme af med (ingen nostalgitrip over det). Grunden til oprydning er, at jeg har læst at det kan tage temmelig lang tid at "konvertere" posts ved opgradering. Nogen skriver at det tog EN UGE at fuldføre det fuldstændigt med deres board med ca. 3 mio posts. En uge?? (og det var endda blot fra ny til nyere ... vi skal fra oldgammelt til ny til nyere) Vi har 1.6 mio. Jeg rydder lidt op ... |
|
|
![]() ![]() ![]() |
|
Se nye indlæg |
Lo-Fi Version | Klokken er nu: 24. April 2018 - 07:56 |