morsverden.dk
Forside
Debat
Rabatlisten
Terminslisten
Babylisten
Statistik
Motionshold
Tips, råd og idéer
Opskrifte-arkiv
Leg med bogstaver
Spillearkade

Velkommen gæst ( Log ind | Registrer )

5 Pages V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
> Nyt om morsverden udvikling, #43, #68 testlink til fri leg!
Lenka
indlæg I går, 08:23
Indlæg #81

hej hej

Gruppe: GuldAdmin
Medlem siden: 18-December 03
Bopæl: Brøndby
Member Nr: 1

QUOTE(Lea K @ Jul 19 2018, 10:55) *
Jeg kan heller ikke få overblikket over det nye legested hmm.gif Er det noget, I andre bruger nu? dunno.gif

Nej, bare rolig, der er ingen der "bruger" det nye forum (hvis man med bruger mener mover mover.gif). Der er kun nogle testfora åbne til at skrive i, og det er ikke vores nye move . Men det er den udgave af vores software vi kommer til at have her, når vi kommer så langt, om nogle uger. Det er nok også først der vi rigtig kan teste, fordi det med kun få testindlæg er svært at leve sig ind i hvordan det rigtigt vil være.

Jeg skal nok få samlet lidt how-to's og resten finder vi nok ud af hen af vejen, når det bliver realitet. Jeg er sikker på at når man først har vænnet sig til det, så bliver det rigtig godt! smile.gif

Dem der ikke kan komme ind på det andet - overvej lige om I havde et andet password for 2 år siden hmm.gif - og ellers så kan jeg skifte jeres password derinde og sende PM.
Go to the top of the pageGo to the bottom of the page

+Quote Post
vbgitte
indlæg I går, 09:35
Indlæg #82

Jeg er her bare...

Gruppe: 10.000+ Guld
Medlem siden: 19-April 05
Member Nr: 775

QUOTE(Lenka @ Jul 20 2018, 09:23) *
Jeg kan heller ikke få overblikket over det nye legested hmm.gif Er det noget, I andre bruger nu? dunno.gif

Nej, bare rolig, der er ingen der "bruger" det nye forum (hvis man med bruger mener mover mover.gif). Der er kun nogle testfora åbne til at skrive i, og det er ikke vores nye move . Men det er den udgave af vores software vi kommer til at have her, når vi kommer så langt, om nogle uger. Det er nok også først der vi rigtig kan teste, fordi det med kun få testindlæg er svært at leve sig ind i hvordan det rigtigt vil være.

Jeg skal nok få samlet lidt how-to's og resten finder vi nok ud af hen af vejen, når det bliver realitet. Jeg er sikker på at når man først har vænnet sig til det, så bliver det rigtig godt! smile.gif

Dem der ikke kan komme ind på det andet - overvej lige om I havde et andet password for 2 år siden hmm.gif - og ellers så kan jeg skifte jeres password derinde og sende PM.

JAtak.

+Quote Post
Lea K
indlæg I går, 15:58
Indlæg #83

K

Gruppe: 10.000+ Guld
Medlem siden: 7-November 05
Bopæl: Jylland
Member Nr: 1.385

QUOTE(Lenka @ Jul 20 2018, 09:23) *

chapeau.gif knus.gif

+Quote Post

5 Pages V  « < 3 4 5
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
Se nye indlæg
1 medlem(mer), der læser denne tråd (1 gæster og 0 usynlige brugere)
0 Medlemmer:

Lo-Fi Version Klokken er nu: 21. July 2018 - 16:48