Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Jane

Kan man melde fora fra

Recommended Posts

Er det muligt som sølvmedlem at melde et fora fra?

 

Eller kan Nisseforaet undtagelsesvis laves, så det skal meldes aktivt til af nisserne/aktivt fra af ikke-nisserne? Nisserierne fylder meget i denne tid (har det i hvertfald gjort de andre år) og andre tråde kan nemt drukne i nissetråde, når man som jeg bruger view new post. Og det synes jeg på godt gammeldags dansk, er p*sse irriterende :blomst:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ditto, men vi kan vist ikke melde det fra når vi kun er sølv. Så skulle det have været oprettet som et netværk man meldte sig ind i tror jeg!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har du kigget nederst når du er inde i kontrolpanelet...Jeg har lige gjort det samme :-D er dog Guld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det kan man ikke som sølv :nej:

 

Jeg kunne også godt bruge muligheden - det er lidt irriterende med alle de (for mig) irrelevante nissetråde :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du kan kun hvis du er guldmedlem, så nu har du lige fået en årsag til at bestille guld næste gang :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ditto, men vi kan vist ikke melde det fra når vi kun er sølv. Så skulle det have været oprettet som et netværk man meldte sig ind i tror jeg!

 

 

Lenka - kan man ikke oprette Nisse-foraet som et netværk, så vi andre slipper helt for trådene? :beder:

 

Jeg ved godt, at jeg lyder som en gammel anti-juleheks :blomst: men de der tråde med overskirfter ala "Kan du gætte, hvem jeg er" og "Ho ho ho, her kommer din nisse" og " En lille nisse rejste med ekstra post til X" virker irriterende (på mig) når de kommer i så stort et omfang, som de gør i november/december.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Du kan kun hvis du er guldmedlem, så nu har du lige fået en årsag til at bestille guld næste gang :-D

 

 

Nej, for jeg harr ikke brug for de øvrige funktioner i Guld medlemskabet og det er som sagt kun den tilbagevendende nisseleg, som jeg har brug for at få fjernet fra mine øjne - fordi det er SÅ massivt med tråde derfra :hmm:

Men, ellers må jeg jo bare holde mig fra Move i november/december ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ditto, men vi kan vist ikke melde det fra når vi kun er sølv. Så skulle det have været oprettet som et netværk man meldte sig ind i tror jeg!

 

 

Lenka - kan man ikke oprette Nisse-foraet som et netværk, så vi andre slipper helt for trådene? :beder:

 

Det går ikke - så kan man jo ikke skrive anonymt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Du kan kun hvis du er guldmedlem, så nu har du lige fået en årsag til at bestille guld næste gang :-D

 

 

Nej, for jeg harr ikke brug for de øvrige funktioner i Guld medlemskabet og det er som sagt kun den tilbagevendende nisseleg, som jeg har brug for at få fjernet fra mine øjne - fordi det er SÅ massivt med tråde derfra :hmm:

Men, ellers må jeg jo bare holde mig fra Move i november/december ;)

Sådan er det jo med de ekstra fordele i et medlemsskab af hvilken som helst art, men bruger sjældent dem alle.

 

Hvis nu man vælger din løsning med at det havde været en netværksfora, så havde man aldrig fået den store tilslutning som man har pt. Da folk aktivt skulle vælge netværket og deltage i diskussioner, - her er der jo masser der er hoppet med fordi man netop har synes det lød hyggeligt og fordi der blev snakket så meget om det her på store MoVe

Det kan du og jeg så være ligeglade med, da vi ikke deltager i legen, men fra et forretningsmæssigt synspunkt giver det da super god mening at gøre det på den måde det er gjort. En masse der hygger sig og får ekstra ud og MoVe, og dem der ikke har lyst til at være med i festen, de bliver mere motiveret til at vælge guld for at kunne fravælge.

Jeg tror ikke der er tænkt de store tanker omkring det på denne måde, det er nok mere Anne C forklaring. Jeg siger bare at set fra en forretningsmæssigt synspunkt så er din ide om et netværksfora knap så god.

Men det er også fordi jeg ikke tror det er nok til at skræmme nogen helt væk.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg ærgrer mig så meget over at jeg ikke tænkte på at det ville være smart at være guldmedlem i december :doh:

Det fylder allerede ganske meget og vi er kun i midten af november :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Du kan kun hvis du er guldmedlem, så nu har du lige fået en årsag til at bestille guld næste gang :-D

 

 

Nej, for jeg harr ikke brug for de øvrige funktioner i Guld medlemskabet og det er som sagt kun den tilbagevendende nisseleg, som jeg har brug for at få fjernet fra mine øjne - fordi det er SÅ massivt med tråde derfra :hmm:

Men, ellers må jeg jo bare holde mig fra Move i november/december ;)

Sådan er det jo med de ekstra fordele i et medlemsskab af hvilken som helst art, men bruger sjældent dem alle.

 

Hvis nu man vælger din løsning med at det havde været en netværksfora, så havde man aldrig fået den store tilslutning som man har pt. Da folk aktivt skulle vælge netværket og deltage i diskussioner, - her er der jo masser der er hoppet med fordi man netop har synes det lød hyggeligt og fordi der blev snakket så meget om det her på store MoVe

Det kán du og jeg så være ligeglade med, da vi ikke deltager i legen, men fra et forretningsmæssigt synspunkt giver det da super god mening at gøre det på den måde det er gjort. En masse der hygger sig og får ekstra ud og MoVe, og dem der ikke har lyst til at være med i festen, de bliver mere motiveret til at vælge guld for at kunne fravælge.

Jeg tror ikke der er tænkt de store tanker omkring det. Jeg siger bare at set fra en forretningsmæssigt synspunkt så er din ide om et netværksfora knap så god.

Men det er også fordi jeg ikke tror det er nok til at skræmme nogen helt væk.

 

 

 

Hvis du tænker forretningsmæssigt = at folk så køber guldmedlemsskab fremfor sølvmedlemsskab, så virker det ikke sådan på mig :nej:

 

Man kan sagtens have selve optakten til nisselegen i det åbne og når folk så har tilmeldt sig, så rykkes den gode leg ind bag lukkede døre (netværk). Så mistes der ikke tilmeldinger :)

 

Det kan godt få mig til at stå af Move. Allerede nu (og det er knapt begyndt) bliver jeg hamrende irriteret over bare at se overskrifterne til nisselegen. For kort tid siden var der alene 7 tråde relateret til nisselegen på forsiden - og det bliver mere massivt, jo længere vi nærmere os jul. Og jeg gider ikke at lade mig irritere af et netforum - så hellere holde mig væk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeg kan godt huske, jvor træls det var de forige år :talktomyhand: Men i år er jeg selv med....... så det er totalt hygge med alle de tråde :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvad sker der hvis du markerer forum som læst. Altså inde på forum og så via knappen "forum options" i øverste højre hjørne. Den virker måske kun indtil der kommer nye indlæg i forum igen :dunno:

 

Jeg har i øvrigt selv valgt guld ene og alene for at have muligheden for at vælge fra - men sådan er vi jo så forskellige ;)

 

Mht det rent forretningsmæssige tror jeg ikke Iben tænker på muligheden for at sælge flere guldmedlemsskaber, men nok snarere muligheden for at få flere til at vægle ordningen til.

 

Da jeg første gang deltog i legen var det faktisk netop fordi jeg synes det var sjovere at deltage end at være udenfor når det alligevel fyldte så meget på forum. Nu deltager jeg mest fordi jeg synes det er hyggeligt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvis du tænker forretningsmæssigt = at folk så køber guldmedlemsskab fremfor sølvmedlemsskab, så virker det ikke sådan på mig :nej:

 

Jeg tænker både at man får lyst til næste gang at vælge guld, + at nisselegen som spreder juleglæde hos rigtig mange :)

Men jeg tror ikke der er spekuleret i den første grund :) Det er bare blevet sådan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man kan jo vælge at betale 3 mdr. ad gangen og så køre med sølv i 3/4 af året og guld ved juletid :hmm:

 

Det kræver så at man opretter et nyt forum: Åbent julenisseforum. Det er jo ikke en løsning at vælge Åbent forum fra i sig selv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg forstår dig godt Jane, og ligenu fortryder jeg, at jeg ikke straks blev opgraderet til Guld, da jeg vandt sådan et medlemsskab.

 

Men jeg tror nu også, at den første uges tid her er værst, også stilner det lidt af med alle de tråde i nisseforaet. Normalt er jeg selv med, men synes ikke, at jeg har overskuddet i år

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lenka, er det en mulighed at give sølvmedlemmer lov til at fravælge fora bare resten af november og december? Jeg forestiller mig det er sådan en tabel hvor man giver et flueben for de ting man kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvad sker der hvis du markerer forum som læst. Altså inde på forum og så via knappen "forum options" i øverste højre hjørne. Den virker måske kun indtil der kommer nye indlæg i forum igen :dunno:

 

 

Nu har jeg prøvet denne mulighed, så må vi se om det holder, selvom der kommer nye indlæg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har i øvrigt selv valgt guld ene og alene for at have muligheden for at vælge fra - men sådan er vi jo så forskellige ;)

 

Det at man kan fravælge forums er en genial feature, for jer der ikke har prøvet endnu, kan jeg kun sige prøv det, det er så skønt :drømmer:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenka, er det en mulighed at give sølvmedlemmer lov til at fravælge fora bare resten af november og december? Jeg forestiller mig det er sådan en tabel hvor man giver et flueben for de ting man kan.

 

 

:thumbsup: Eller bare foraet Nisseleg :beder:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Man kan jo vælge at betale 3 mdr. ad gangen og så køre med sølv i 3/4 af året og guld ved juletid :hmm:

 

Det kræver så at man opretter et nyt forum: Åbent julenisseforum. Det er jo ikke en løsning at vælge Åbent forum fra i sig selv.

 

 

Jeg har købet medlemsskab for et år ad gangen - men, det er helt klart en mulighed fremadrettet.

 

Jeg forstår ikke helt det du skriver vedr. åbent julenisseforum :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg forstår dig godt Jane, og ligenu fortryder jeg, at jeg ikke straks blev opgraderet til Guld, da jeg vandt sådan et medlemsskab.

 

Lenak plejer at kunne ordne en manual opgradering mod prisdifferencen :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvad sker der hvis du markerer forum som læst. Altså inde på forum og så via knappen "forum options" i øverste højre hjørne. Den virker måske kun indtil der kommer nye indlæg i forum igen :dunno:

 

 

Nu har jeg prøvet denne mulighed, så må vi se om det holder, selvom der kommer nye indlæg :)

Nu har jeg prøvet det og såvidt jeg kan se fjerner det ikke de mange tråde.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Men jeg tror nu også, at den første uges tid her er værst, også stilner det lidt af med alle de tråde i nisseforaet. Normalt er jeg selv med, men synes ikke, at jeg har overskuddet i år

 

Jeg synes nu at det plejer at være slemt ca. fra nu og så til midt januar.

 

Jeg overvejer at opgradere til guld, tror godt at Lenka kan gøre det manuelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×