Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Mht. retningslinjer og måder at gøre ting på, så er det også noget Kathrine skal mødes og tale om snarest så de kan komme på plads. Jeg har på den måde fundet en admin som kan opveje min tænken over tingene i 100 år og frem og tilbage og opveje alle muligheder og konsekvenser før jeg kan tage en beslutning, og ofte bliver den ikke taget fordi åh på den ene side og ih på den anden side ... :djævlensadvokat:. Kathrine handler og jeg tænkte at det var på tide med et handlekraftigt pust på den måde, så jeg har derfor givet Kathrine relativt frie tøjler. Jeg håber at vi med tiden vil finde en stabil mellemvej.

 

Ok, det forklarer det spørgsmål JEG havde:

 

At jeg undrer mig over, at Kathrine lige pludselig ene mand har beføjelser til at smide folk ud. Ja, jeg ved godt, at hun er blevet admin, men jeg troede nok (naivt?) at en så alvorlig beslutning som at slette brugere på mere eller mindre begrundet mistanke om falskhed faktisk blev drøftet imellem flere personer :unsure:

 

Ikke at jeg som sådan tror, at Kathrine vil misbruge sin stilling, men synes måske nok at jeg sad med fornemmelsen af, at der blev trykket hurtigt på aftrækkeren. Det er jo ikke nødvendigvis sandheden - blot mit indtryk.

 

En generel oprydning i inaktive medlemmer kan jeg kun bakke op om :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
OK.

 

Måske der skulle en stor oprydning til herinde på Move. Der er en del inaktive medlemmer

 

:thumbsup:

Det bakker jeg også op om :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mht. retningslinjer og måder at gøre ting på, så er det også noget Kathrine skal mødes og tale om snarest så de kan komme på plads. Jeg har på den måde fundet en admin som kan opveje min tænken over tingene i 100 år og frem og tilbage og opveje alle muligheder og konsekvenser før jeg kan tage en beslutning, og ofte bliver den ikke taget fordi åh på den ene side og ih på den anden side ... :djævlensadvokat:. Kathrine handler og jeg tænkte at det var på tide med et handlekraftigt pust på den måde, så jeg har derfor givet Kathrine relativt frie tøjler. Jeg håber at vi med tiden vil finde en stabil mellemvej.

 

Ok, det forklarer det spørgsmål JEG havde:

 

At jeg undrer mig over, at Kathrine lige pludselig ene mand har beføjelser til at smide folk ud. Ja, jeg ved godt, at hun er blevet admin, men jeg troede nok (naivt?) at en så alvorlig beslutning som at slette brugere på mere eller mindre begrundet mistanke om falskhed faktisk blev drøftet imellem flere personer :unsure:

 

Ikke at jeg som sådan tror, at Kathrine vil misbruge sin stilling, men synes måske nok at jeg sad med fornemmelsen af, at der blev trykket hurtigt på aftrækkeren. Det er jo ikke nødvendigvis sandheden - blot mit indtryk.

 

En generel oprydning i inaktive medlemmer kan jeg kun bakke op om :thumbsup:

Kathrine vendte den skam med mig først.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kathrine vendte den skam med mig først.

 

Det er jeg glad for at høre, for det lød ikke sådan i det første indlæg :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mht. retningslinjer og måder at gøre ting på, så er det også noget Kathrine skal mødes og tale om snarest så de kan komme på plads.

:fnis:

 

Behøver hun mødes? Kan hun ikke bare tale derhjemme :fnis:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg ville jo nok personligt have svaret på alle spørgsmål, bla. selve fødslen, hvilket syghus og hvordan jeg havde det, hvis jeg gerne ville tages alvorligt. At blive anklaget som en fake bruger, må da ikke være sjovt hvis man ikke er det. Derfor konkluderer jeg at hun må være en ulvefis og mener det er ok hun er blevet slettet. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mht. retningslinjer og måder at gøre ting på, så er det også noget Kathrine skal mødes og tale om snarest så de kan komme på plads. Jeg har på den måde fundet en admin som kan opveje min tænken over tingene i 100 år og frem og tilbage og opveje alle muligheder og konsekvenser før jeg kan tage en beslutning, og ofte bliver den ikke taget fordi åh på den ene side og ih på den anden side ... :djævlensadvokat:. Kathrine handler og jeg tænkte at det var på tide med et handlekraftigt pust på den måde, så jeg har derfor givet Kathrine relativt frie tøjler. Jeg håber at vi med tiden vil finde en stabil mellemvej.

 

Ok, det forklarer det spørgsmål JEG havde:

 

At jeg undrer mig over, at Kathrine lige pludselig ene mand har beføjelser til at smide folk ud. Ja, jeg ved godt, at hun er blevet admin, men jeg troede nok (naivt?) at en så alvorlig beslutning som at slette brugere på mere eller mindre begrundet mistanke om falskhed faktisk blev drøftet imellem flere personer :unsure:

 

Ikke at jeg som sådan tror, at Kathrine vil misbruge sin stilling, men synes måske nok at jeg sad med fornemmelsen af, at der blev trykket hurtigt på aftrækkeren. Det er jo ikke nødvendigvis sandheden - blot mit indtryk.

 

En generel oprydning i inaktive medlemmer kan jeg kun bakke op om :thumbsup:

 

Enig :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mht. retningslinjer og måder at gøre ting på, så er det også noget Kathrine skal mødes og tale om snarest så de kan komme på plads. Jeg har på den måde fundet en admin som kan opveje min tænken over tingene i 100 år og frem og tilbage og opveje alle muligheder og konsekvenser før jeg kan tage en beslutning, og ofte bliver den ikke taget fordi åh på den ene side og ih på den anden side ... :djævlensadvokat:. Kathrine handler og jeg tænkte at det var på tide med et handlekraftigt pust på den måde, så jeg har derfor givet Kathrine relativt frie tøjler. Jeg håber at vi med tiden vil finde en stabil mellemvej.

 

Ok, det forklarer det spørgsmål JEG havde:

 

At jeg undrer mig over, at Kathrine lige pludselig ene mand har beføjelser til at smide folk ud. Ja, jeg ved godt, at hun er blevet admin, men jeg troede nok (naivt?) at en så alvorlig beslutning som at slette brugere på mere eller mindre begrundet mistanke om falskhed faktisk blev drøftet imellem flere personer :unsure:

 

Ikke at jeg som sådan tror, at Kathrine vil misbruge sin stilling, men synes måske nok at jeg sad med fornemmelsen af, at der blev trykket hurtigt på aftrækkeren. Det er jo ikke nødvendigvis sandheden - blot mit indtryk.

 

En generel oprydning i inaktive medlemmer kan jeg kun bakke op om :thumbsup:

 

Enig :huh:

 

:ditto:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg forstår altså ikke lige tingene lige nu.

Nu bliver der taget action på noget, og så er det også galt. Til andre tider er der medlemmer der har efterlyst, at der bliver taget hånd om tingene.

Jeg er forvirret.

 

Endnu engang vil jeg sige, at jeg synes det er en fin beslutning + at der overvejes procedure for hvordan sådan noget skal håndteres.

Igennem årene har der været medlemmer herinde af mere eller mindre suspekte karaktere.

Jeg vil gerne komme på et move, hvor jeg har tillid til at de mennesker der er her, er nogenlunde dem de udgiver sig for.

Når der så er nogel personer, der falder uden for af forskellige årsager, bliver man nød til at finde en løsning - hurtigt. Fordi det kan forpeste hele move, det er jo set tidligere.

 

Man behøver selvfølgelig ikke at krænge sin sjæl ud til højre og venstre for at være herinde, men flere moveinder har igennem tiden sagt til mig "give a little, take a little" og det er jo så sandt som det er sagt. For at få noget, må man give noget.

 

Jeg ser sagen lidt som "fasteren der altid bliver fuld til familie-tam tam og opføre sig tåbeligt".

Skal man vælge at være rummelig eller skal man undlade at invitere hende pga hendes gentagende pinlige optrin.

Lign. historier er der faktisk lavet tråde om herinde.....sådan cirka.

 

Jeg vil have MIT move skal være et sted, hvor at jeg har en (naiv) formodning om, at i piger er dem i udgiver jer for at være. At der er sandhed og en vis substans i det i siger og gør.

Jeg bliver SÅ irriteret over, at blive sjoflet af folk der opretter sig som personer de ikke er. Jeg er ikke helt idiot, og ved godt, at den slags også forekommer ude i den virkelige verden.

Men lidt naiv har man vel også lov at være.

 

Jeg tror at Lenka og de medlemmer hun har om sig, kan finde ud af at strikke en god løsning sammen. Men det er jo heller ikke let, da de forskellige medlemmer der er blevet "busted" herinde, har haft forskellige måder at te sig på herinde. Ingen nævnt ingen glemt.

Derfor tænker jeg også, at det kan være en smule svært at være generel, engang imellem må man også handle på sådan en direkte og hurtig måde.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

er der nogen der har overvejet om grunden til hun ikke svarede var at hun sprang alle de lange indlæg over pga hun fx har været ordblind? jeg kender flere som er ordblinde og hvis de kom tilbage og der var skrevet 4 sider siden sidst kunne de sagtens finde på bare lige at skimme dem for det de ville ha, altså navne, og simpelthen springe alle de lange indlæg over...

Så er det udsmidsningsgrund ikke at svare i en tråd man har lavet så undrer det mig jeg er her endnu...

kan bedre forstå hvis der fx ikke bliver svaret på pbér fra administrator at SÅ kan det være = udsmidning... men reelt bør admin også sikre sig at personen har læst pb for e-mail notifikation kan jo være slået fra.... så admin bør skrive direkte til personens e-mail, ikke bare pb på forummet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
er der nogen der har overvejet om grunden til hun ikke svarede var at hun sprang alle de lange indlæg over pga hun fx har været ordblind? jeg kender flere som er ordblinde og hvis de kom tilbage og der var skrevet 4 sider siden sidst kunne de sagtens finde på bare lige at skimme dem for det de ville ha, altså navne, og simpelthen springe alle de lange indlæg over...

Så er det udsmidsningsgrund ikke at svare i en tråd man har lavet så undrer det mig jeg er her endnu...

kan bedre forstå hvis der fx ikke bliver svaret på pbér fra administrator at SÅ kan det være = udsmidning... men reelt bør admin også sikre sig at personen har læst pb for e-mail notifikation kan jo være slået fra.... så admin bør skrive direkte til personens e-mail, ikke bare pb på forummet.

 

 

Det har hun da haft rig mulighed for at oplyse, og ja måske er hun "flov" over evt. at være ordblind, men det havde da lukket munden på alle hvis det var tilfældet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
er der nogen der har overvejet om grunden til hun ikke svarede var at hun sprang alle de lange indlæg over pga hun fx har været ordblind? jeg kender flere som er ordblinde og hvis de kom tilbage og der var skrevet 4 sider siden sidst kunne de sagtens finde på bare lige at skimme dem for det de ville ha, altså navne, og simpelthen springe alle de lange indlæg over...

Så er det udsmidsningsgrund ikke at svare i en tråd man har lavet så undrer det mig jeg er her endnu...

kan bedre forstå hvis der fx ikke bliver svaret på pbér fra administrator at SÅ kan det være = udsmidning... men reelt bør admin også sikre sig at personen har læst pb for e-mail notifikation kan jo være slået fra.... så admin bør skrive direkte til personens e-mail, ikke bare pb på forummet.

 

Det KAN da være det er årsagen, meeeen det lyder lidt søgt syntes jeg. :hmm:

Hun blev jo iø selv ved med at poste nye navne, det ville hun vel ikke have gjort hvis hun syntes det var for uoverskueligt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeg er enig med jer andre i at der ikke er plads til fake moveinder her på move, men jeg under mig bare mere over hvordan man er kommet frem til hun er fake..... det er det eneste

 

 

jeg er helt med på at hvis hun er fake skal hun slettes, jeg er bare ikke overbevist om at admin har undersøgt det, så der ingen tvivl er, før udsmidning

 

 

 

at jeg så tror at vi nok afligvel aldrig havde set hende igen, det noget andet og det kan jeg også godt forstå, hvis hun ikke kom igen med den behandling hun har været ude for ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeg er enig med jer andre i at der ikke er plads til fake moveinder her på move, men jeg under mig bare mere over hvordan man er kommet frem til hun er fake..... det er det eneste

 

 

jeg er helt med på at hvis hun er fake skal hun slettes, jeg er bare ikke overbevist om at admin har undersøgt det, så der ingen tvivl er, før udsmidning

 

 

 

at jeg så tror at vi nok afligvel aldrig havde set hende igen, det noget andet og det kan jeg også godt forstå, hvis hun ikke kom igen med den behandling hun har været ude for ;)

Det er vel ikke ALT admin skal fortælle den brede skare af medlemmer herinde.

 

Det kan vel sammenlignes en smule med, at bare fordi der er ballade i børnehaven med et udvalg af børn (ikke ens eget), er det ikke ens betydende med at personalet skal fortælle forældrene med navns nævnelse hvem der er tale om. Eller at man har en speciel pædagogisk indsats rettet mod et enkelt individ, det skal man jo heller ikke informere andre om end den enkelte der nu er i fokus.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeg er enig med jer andre i at der ikke er plads til fake moveinder her på move, men jeg under mig bare mere over hvordan man er kommet frem til hun er fake..... det er det eneste

 

 

jeg er helt med på at hvis hun er fake skal hun slettes, jeg er bare ikke overbevist om at admin har undersøgt det, så der ingen tvivl er, før udsmidning

 

 

 

at jeg så tror at vi nok afligvel aldrig havde set hende igen, det noget andet og det kan jeg også godt forstå, hvis hun ikke kom igen med den behandling hun har været ude for ;)

Det er vel ikke ALT admin skal fortælle den brede skare af medlemmer herinde.

Det kan vel sammenlignes en smule med, at bare fordi der er ballade i børnehaven med et udvalg af børn (ikke ens eget), er det ikke ens betydende med at personalet skal fortælle forældrene med navns nævnelse hvem der er tale om. Eller at man har en speciel pædagogisk indsats rettet mod et enkelt individ, det skal man jo heller ikke informere andre om end den enkelte der nu er i fokus.

det rigtigt, men så må man vel også regne med at der en gang i mellem bliver sat spørsmåls tegn ved beslutningerne

Share this post


Link to post
Share on other sites
det rigtigt, men så må man vel også regne med at der en gang i mellem bliver sat spørsmåls tegn ved beslutningerne

 

Det tror jeg også man regner med ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
det rigtigt, men så må man vel også regne med at der en gang i mellem bliver sat spørsmåls tegn ved beslutningerne

 

Det tror jeg også man regner med ;)

så vi enig :-D

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Aryn

Seriøst, så tror jeg ikke der var en kæft herinde, der havde lagt mærke til at hun var blevet slettet, hvis Kathrine ikke havde gjort opmærksom på det ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Seriøst, så tror jeg ikke der var en kæft herinde, der havde lagt mærke til at hun var blevet slettet, hvis Kathrine ikke havde gjort opmærksom på det ;)

det tror jeg bestem heller ikke..... de flest ville sikkret tro hun selv havde bet om det ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

for lige at berolige alle, så kan jeg sige, at jeg vågnede ikke op en morgen og trykkede på en tilfældig slet knap, der ligger selvfølgelig en begrundelse bag, samt en process, jeg skrev egentlig bare dette indlæg for at oplyse jer om at den beslutning var taget.

 

Jeg synes der er taget højde for div handicap og andre undskyldninger, så bare rolig, fordi man ikke får svaret på evt spørgsmål, eller ikke lige er aktiv en længere periode, betyder det ikke i bliver slettet

Share this post


Link to post
Share on other sites
Seriøst, så tror jeg ikke der var en kæft herinde, der havde lagt mærke til at hun var blevet slettet, hvis Kathrine ikke havde gjort opmærksom på det ;)

 

Næh, det kan jo i og for sig undre, at man kan informere uden at informere.

Dvs. man informerer om, at man har kicket en bruger, og derudover består info'en af, at man senere vil få info omkring de retningslinjer, som (med tilbagevirkende kraft?) skal ligge til grund for, at brugeren har fået sparket.

 

Jeg kan ikke få øje på, hvordan det kan komme bag på nogen, at der bliver sat spørgsmålstegn ved ekskluderingen.

 

Det bliver nærmest højtideligt meddelt, at MoVe har haft, hvad man formoder er en falsk bruger, derefter bliver det affejet som ren petitesse, at det overhovedet er sket.

Der bliver smidt dramaringe i vandet, hvorefter al undren eller diskussion af det skete patroniseres.

 

Det er lige præcis sådan noget, som mange kæfter herinde kan finde på at kæfte op over.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu var det jo ikke noget aktivt medlem & alle må da være enige i at især den navnetråd var grinagtig, må skulle næsten tro hun overhovedet ikke kunne læse svarene, jeg syntes det er helt fint og kan ikke rigtig se hvorfor folk mener at man ryger ud for ingenting, syntes begrundelsen er helt i orden om hun så er fake eller ej - er ikke sikker på om jeg tror hun er fake eller bare dum :-D

Helt ærligt - hvis det var mig, og jeg faktisk gerne ville diskutere navne, så ville jeg også ignorere langt det meste i den tråd. Det er jo en flok hysteriske høns, som gør sig muntre på bekostning af en formodet fake-bruger. Jeg kan ikke se, hvad der er at forholde sig seriøst til.

 

muligvis, syntes måske også vi bare skulle have ladet den tråd dø, men helt ærligt, har du læst den? det er som om hvert eneste indlæg er hendes første. ''hej nu skal de hedde Vagn-åge & Dorthe- Bente'' ''hej vi er næsten sikre på de skal hedde karl-otto & lotte-ditte'' o.s.v det er da ikke normal debat stil.

Men det er jo ikke overraskende at ikke alle er enige med admins beslutninger, sådan vil det jo altid være eftersom vi er så mange forskellige kvinder.

 

Der er vel større dumhed i at hoppe med på galejen hen over 15 sider. Jeg synes seriøst, at det virker ligeså uintelligent at vedblive at spytte navneforslag ud over så mange sider, som det gør at gå SÅ meget og SÅ splittet op i sine kommende børns navne, som Louisemor gør i tråden.

Med andre ord, hendes adfærd i den tråd, er ikke det eneste, som jeg finder latterligt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Seriøst, så tror jeg ikke der var en kæft herinde, der havde lagt mærke til at hun var blevet slettet, hvis Kathrine ikke havde gjort opmærksom på det ;)

 

Næh, det kan jo i og for sig undre, at man kan informere uden at informere.

Dvs. man informerer om, at man har kicket en bruger, og derudover består info'en af, at man senere vil få info omkring de retningslinjer, som (med tilbagevirkende kraft?) skal ligge til grund for, at brugeren har fået sparket.

 

Jeg kan ikke få øje på, hvordan det kan komme bag på nogen, at der bliver sat spørgsmålstegn ved ekskluderingen.

 

Det bliver nærmest højtideligt meddelt, at MoVe har haft, hvad man formoder er en falsk bruger, derefter bliver det affejet som ren petitesse, at det overhovedet er sket.

Der bliver smidt dramaringe i vandet, hvorefter al undren eller diskussion af det skete patroniseres.

 

Det er lige præcis sådan noget, som mange kæfter herinde kan finde på at kæfte op over.

:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×