Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Julie_R

Størrelse på billeder i underskrift

Recommended Posts

:beder: :heks: :ups:

 

Jeg synes efterhånden der er flere og flere underskrifter der fylder rigtig meget, jeg synes underskrifter med billeder er dejlige :wub: og jeg vil ikke vælge dem fra fordi jeg så mister overblikket over antal børn og alder osv., men der er altså bare nogen underskrifter der fylder FOR meget, så kunne man ikke sætte et eller andet maks på på en eller anden måde :beder:

 

Eller er jeg den eneste der kan irriteres lidt :ups:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gør jeg også. tit orker jeg ikke engang at læse indlægget, da det bliver overskygget af mega billeder. Især EN er rigtig slem. :)

 

 

Kan du ikke prikke til vedkommende på pm :prik: måske vil hun gerne vide det og lave det om, hvis ikke hun selv tænker over det :blomst:

 

Jeg tænker selv ikke over det :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har en scroller på musen, så den bruger jeg bare :-D Men på den lille computer var de store underskrifter rigtig trælse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPS - jeg vil da godt lige vide om jeg er en af dem?

 

Bliver altså ikke muggen hvis jeg er en af dem i hentyder til. Jeg lever bare i lykkelig uvidenhed, om det er et problem eller ej.

Så do tell :ja:

 

:dunno:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Synes også nogen er rigtig store, og fylder rigtig meget.

 

Det bedste ville være hvis folk bare brugte deres sunde fornuft, men det virker ikke altid. Så regler er jeg fortaler for :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det har jeg slet ikke skænket en tanke :hmm:

Til gengæld er der et par citater eller statements i underskrifterne, som er så lange at jeg ikke læser dem :gaber:

Det generer mig ikke i forhold til deres indlæg, jeg læser bare ikke citaterne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker ikke rigtigt over det. De generer mig ikke.

 

Gør jeg også. tit orker jeg ikke engang at læse indlægget, da det bliver overskygget af mega billeder. Især EN er rigtig slem. :)

 

Sådan en kommentar synes jeg så er lidt formåløs. Altså den aller sidste. jeg synes det er meget relevant at du skriver at du tit ikke orker at læse med, men nu kan samtlige personer som har store billeder i signaturen så sidde og spekulere på om din kommentar var rettet mod lige præcis dem :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men, noget andet er det store mellemrum nogle har under det der er skrevet... bla mig selv lige nu...

 

Jeg har været inde og tjekke... der er ingen ekstra mellemrum eller noget... Hvorfor mon så det kommer???

 

:knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det kan også nogen gange være lidt for meget fra en smartphone

 

:ups:

 

 

Hvordan skal det forståes.

At det er svært at læse indhold fordi du skriver fra en smartphone, eller at det er træls så mange skriver fra smartphone :???:

 

Jeg ved ikke om nogen synes mit er for stort ;)

Jeg synes det er lige så stort et problem med dem har mini billeder, så man nærmest skal hive luppen frem for at se hvad der er på ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det kan også nogen gange være lidt for meget fra en smartphone

 

:ups:

 

 

Hvordan skal det forståes.

At det er svært at læse indhold fordi du skriver fra en smartphone, eller at det er træls så mange skriver fra smartphone :???:

 

Jeg ved ikke om nogen synes mit er for stort ;)

Jeg synes det er lige så stort et problem med dem har mini billeder, så man nærmest skal hive luppen frem for at se hvad der er på ;)

Det kan være træls at skulle forbi kæmpebilleder i signaturerne på en smartphone størrelse skærm... :)

 

EDIT: vupti... mellemrummet som jeg skrev om før er væk :jubii:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det kan også nogen gange være lidt for meget fra en smartphone

 

:ups:

 

 

Hvordan skal det forståes.

At det er svært at læse indhold fordi du skriver fra en smartphone, eller at det er træls så mange skriver fra smartphone :???:

 

Jeg ved ikke om nogen synes mit er for stort ;)

Jeg synes det er lige så stort et problem med dem har mini billeder, så man nærmest skal hive luppen frem for at se hvad der er på ;)

Det kan være træls at skulle fordi kæmpebilleder i signaturerne på en smartphone størrelse skærm... :)

 

EDIT: vupti... mellemrummet som jeg skrev om før er væk :jubii:

 

 

Tjo, men sådan er det jo når man vælger at skrive fra sådan en af. ;)

Så skulle billederne jo være mikroskopiske.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Men, noget andet er det store mellemrum nogle har under det der er skrevet... bla mig selv lige nu...

 

Jeg har været inde og tjekke... der er ingen ekstra mellemrum eller noget... Hvorfor mon så det kommer???

 

:knus:

 

Det er vel fordi der skal være plads til avataren, som fylder noget bestemt uanset hvad.

 

Jeg synes også, at billedr kan være irriterende, da jeg ofte tjekker på mobilen, og der fylder de meget og det tager lang tid (og meget data) at loade dem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeg tænker nogle gang wow :blink: den er stor, men det cikaner mig ikke synderligt....... men er nu heller aldrig på Move fra min iPhone... det var kun da jeg var indlagt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forresten ville det for migikke være noget problem, hvis der bare kom en mobilvenlig versiono af move :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det var ren dovenskab der gjorde at jeg ikke gik tilbage og formindskede mit endnu mere. Jeg skal nok gøre det nu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
:fuckjante:

Næh, sikke en fin ny billedserie af ynglet :lol::thumbsup:

 

Jeg lægger ikke mærke til billederne. Jo hvis de er nye. Men jeg sidder ikke og nærstuderer jeres unger på de gamle billeder. Sorry girls.

 

Under alle omstændigheder gider jeg ikke indrette min MoVeprofil efter andres brug af smartphones. Okay så er det ikke så fedt at MoVe fra sådan en, og? :-D

 

 

:ditto:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×