Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
vbgitte

HVORDAN oplevede du Move den første tid

Recommended Posts

Nu er det jo vbgitte og ikke mig der åbnede ballet til denne tråds bundvending af move :zombie: :bøvs:

 

Og nej, jeg blander aldeles ikke tingene sammen: Lisa d. 2 og gruppen omkring hende var på nakken af mig og en håndfuld andre stort set fra dag 1 herinde. Sådan husker jeg deres første tid herinde. jeg ved så godt, at det ikke var det, jeg blev spurgt om, men jeg synes, at vbgittes indlæg var for tendensiøst til at stå alene. For nogen af os, varede konflikterne med Lisa d. 2 og kredsen omkring hende faktisk helt fra 2005 :suk: og frem til BB i 2009 og det var faktisk behårdt og ikke særlig sjovt i den lange periode.

Jeg er ikke sikker på, hvad du ønsker og forventer at opn¨å med dette enkeltstående og meget negativt ladede indlæg? Jeg gider ikke skændes med dig, sååå - hvis du ikke morer dig, så aner jeg ikke, hvad du vil bidrage til fællesskabet med i min tråd?

Alle andre kan godt hygge sig her, reflektere, blive mindet om, at man blev oplevet som ikke så dajlig osv...

 

Spiller du dum eller kan du virkelig ikke se, at dit indledende indlæg i denne tråd fremstår som bevidst provokerende og som en opribning af gamle konflikter :???:

Anne, jeg g-i-d-e-r ikke skændes med dig. Det må være dødsens kedsommeligt for alle andre at læse.

 

Der er ingen, der tvinger dig til at skrive i denne tråd. Du er meget konfliktoptrappende her, men du er relativt alene om det, bortset fra de sædvanlige rygklappere. Som sagt, jeg gider ikke.

Der er heller ingen, der tvinger dig til at svare på Anne C's indlæg.

Tak for dit indlæg i min tråd, Zenia :sød:

Guds fred, vbgitte! :kines:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ha ha... Nej, nok ikke :lol:

 

Og pebret :fear::penge: - Men jeg er vildt benovet over, at der findes et firma der simpelthen hedder "akademisk rejsebureau". :dåner: Det' cool!

Per er væææældig nørdet. Og meget, meget klog, og meget, meget sød. Og ved ALT om den region.

 

Jeg bliver helt :rabler: :kogt: når han først begynder på Tjetjenien-problematikken :nørd:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg var så "heldig" at komme forbi samtidig med det store rykind fra Babyklar :fear: Ikke voldsomt behageligt eller ret nemt at føle sig velkommen, men samtidig kunne jeg godt forstå, at de "gamle" brugere følte sig invaderet :overgiver:

 

Jeg blev med det samme fanget af, at man kunne sige sin mening og at det var ok at være uenige :thumbsup: De konflikter der måtte være herinde forsøgte/forsøger jeg at styre udenom, da jeg ikke, på daværende tidspunkt, havde været herinde længe nok til at gennemskue hvad der lå til grund for disse... Jeg er bestemt ikke mundlam eller konfliktsky irl men herinde har jeg ikke behov for at "blande mig" men trækker hellere næsen til mig når tingene spidser til... Dette gør så, at man kommer til at virke ret intetsigende og som en del af tapetet, men indtil videre har det ikke generet mig voldsomt :P

 

Jeg blev hurtigt meget glad for, at der altid var hurtige og saglige svar når man spurgte om noget... Og samtidig er tonen og stemningen (som regel :lol: ) bedre herinde end nogen andre steder jeg har opholdt mig på nettet :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg var så "heldig" at komme forbi samtidig med det store rykind fra Babyklar :fear: Ikke voldsomt behageligt eller ret nemt at føle sig velkommen, men samtidig kunne jeg godt forstå, at de "gamle" brugere følte sig invaderet :overgiver:

 

Jeg blev med det samme fanget af, at man kunne sige sin mening og at det var ok at være uenige :thumbsup: De konflikter der måtte være herinde forsøgte/forsøger jeg at styre udenom, da jeg ikke, på daværende tidspunkt, havde været herinde længe nok til at gennemskue hvad der lå til grund for disse... Jeg er bestemt ikke mundlam eller konfliktsky irl men herinde har jeg ikke behov for at "blande mig" men trækker hellere næsen til mig når tingene spidser til... Dette gør så, at man kommer til at virke ret intetsigende og som en del af tapetet, men indtil videre har det ikke generet mig voldsomt :P

 

Jeg blev hurtigt meget glad for, at der altid var hurtige og saglige svar når man spurgte om noget... Og samtidig er tonen og stemningen (som regel :lol: ) bedre herinde end nogen andre steder jeg har opholdt mig på nettet :thumbsup:

Jeg kan faktisk godt få lidt dårlig smag i munden over, hvordan vi/jeg modtog BK-flygtningene - der var jo mange deeejlige debattører imellem.

 

Men når man bliver i dén grad invaderet - og jeg tror, det er den talmæssigt største invasion nogensinde her :spudwhat: - kan man godt blive sådan lidt :blink::eek:

 

Gu' ved om det ville være klogt at lave et "reservat" - en lukket gruppe - til flygtninge, hvor de i ro og fred kan få "talt ud" - og samtidig langsomt lukke de nye ind?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anne, jeg g-i-d-e-r ikke skændes med dig. Det må være dødsens kedsommeligt for alle andre at læse.

 

Der er ingen, der tvinger dig til at skrive i denne tråd. Du er meget konfliktoptrappende her, men du er relativt alene om det, bortset fra de sædvanlige rygklappere. Som sagt, jeg gider ikke.

 

Jeg synes ikke Anne C er alene om det. Jeg læste bestemt heller ikke dit start indlæg som et "sjov og spas" indlæg - hvor meget glimt i øjet det end er skrevet med, så synes jeg da der er en vis risiko for konflikt ved at kalde andre næbbede og humorforladte. Men man kan jo altid bare sige, at det var for sjov.

 

Når jeg læser din sidste bemærkning til Anne, så synes jeg i den grad du optræder konfliktoptrappende og du devaluerer samtidig alle, der måtte formaste sig til at støtte Annes synspunkter til at være rygklappere. Det er da en effektiv måde at passificere enhver modstand på.

 

Så nej, jeg klasker mig heller ikke på lårene af grin over tråden, men glæder mig da over, at du synes det er sjovt.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da jeg kom herind var der et par tråde med konflikter mellem et par Moveinder, og jeg kan huske jeg var meget forundret over deres omgangstone over for hinanden :o Men det var nok fordi jeg kom fra et forum hvor man ikke sådan måtte skrive sin mening :lol:

 

Sammentidigt var der det store BK rykind som nogen medlemmer havde det lidt skidt med, og det kom der også et par konflikt tråde ud af. Så ja ja man må sige jeg kom ind da der var fest i gaden :lol:

 

I starten var jeg ret passiv og skrev ikke så meget, dels fordi jeg var ny, men også fordi der var et par debatører fra BK der dominerede i sådan en grad, at jeg ikke rigtigt ville have frem at jeg kom fra BK :unsure::lol:

 

Var vi så slemme :ups:

Når du skriver BK, mener du så bryllupsklar som "VI" kommer fra eller Babyklar, som jeg knap nåede at stiftebekndtskab med før jeg blev bannet, hvilket jeg iø også gjorde på BryllupsKlar :negle: :pokal:

Vi var nok blevet lidt på vagt og havde paraderne (og kløerne) fremme fra start, tror jeg... :hmm:

 

Du var da ellers fremme i skoene og gik fra 0 til 1000 indlæg hen over en sommerferie ... det var vildt @@ dengang :fnis:

:shame: Næ næ næ... Jeg blev sygemeldt fra min tidligere arbejdsplads og DET satte skred i tingene :fnis: Ja, jeg var fremme i skoene, men i angrebs- OG forsvarsposition. Jeg angreb alle og forsvarede mig selv :lol: Det lærte jeg på VU :detlyserødehelvede:

 

Jeg var slet ikke ligeså aktiv som Lisasmor og Katjamo da de startede - og måler man indlæg pr. dag er der "en del" der er foran mig :fnis:

 

Og det fik jeg sørme også at høre for :shit: Men jeg hører som aldrig efter :negle:

I starten fik jeg mig nemt rodet ud i den ene og anden konflikt, på en eller anden mystisk plan virkede de dragende på mig :gak: Så de første på år fik jeg mange hak i tuden, men som en tumlerund væltepeter rejste jeg mig igen,og sprang med begge ben ind den næste konflikt :bokser:

Kæft hvor er jeg blevet klogere der :phew:

Jeg har været inde i denne tråd mange gange, men ikke vidst hvordan jeg skulle forklare mig, men du skriver det så fint Charlotte, så jeg vil bare sige:

Same-Same :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har været inde i denne tråd mange gange, men ikke vidst hvordan jeg skulle forklare mig, men du skriver det så fint Charlotte, så jeg vil bare sige:

Same-Same :blush:

Sjovt. Jeg kan godt huske, at Charlotte altid røg i konflikter engang, men slet ikke, at du gjorde. Hukommelse er en sjov ting :gak:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

IØ var det jeg blev draget af, at man måtte sige sin mening!!

Ja, jeg har fået nogle gevaldige slag på det grundlag, men man måtte, og det eneste jeg skulle stå til ansvar for var min mening og en smule omtanke, hvilket jeg ind imellem ikke altid forstod at tage ansvar for, da jeg var opslugt i den bobbel der hedder : Jeg har ret til at mene......

 

Jeg har set nye medlemmer der er kommet senere end jeg selv, der har været fanget i den samme bobbel, og jeg kan kun sige: Heldigvis, bliver vi forholdsvis hurtige os selv igen :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har aldrig været den store debatør og gik udenom de debatter der var heftig diskussion i.

 

Jeg blev taget fint imod.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anne, jeg g-i-d-e-r ikke skændes med dig. Det må være dødsens kedsommeligt for alle andre at læse.

 

Der er ingen, der tvinger dig til at skrive i denne tråd. Du er meget konfliktoptrappende her, men du er relativt alene om det, bortset fra de sædvanlige rygklappere. Som sagt, jeg gider ikke.

 

Jeg synes ikke Anne C er alene om det. Jeg læste bestemt heller ikke dit start indlæg som et "sjov og spas" indlæg - hvor meget glimt i øjet det end er skrevet med, så synes jeg da der er en vis risiko for konflikt ved at kalde andre næbbede og humorforladte. Men man kan jo altid bare sige, at det var for sjov.

 

Når jeg læser din sidste bemærkning til Anne, så synes jeg i den grad du optræder konfliktoptrappende og du devaluerer samtidig alle, der måtte formaste sig til at støtte Annes synspunkter til at være rygklappere. Det er da en effektiv måde at passificere enhver modstand på.

 

Så nej, jeg klasker mig heller ikke på lårene af grin over tråden, men glæder mig da over, at du synes det er sjovt.....

Det er så skønt, når man bliver kaldt noget grimt, fordi man er uenig med trådstarter :elsker: Jeg prøvede at læse noget spas ind i det, men det var sgu lidt svært at få øje på fra min stol. :blomst:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er tankevækkende, at der har været mange faser, kan jeg se i tråden. Først er der et "vi", så kommer der en invasion i større eller mindre omfang, så kommer der nogle hønsegårdskonflikter, så opstår langsomt delvist et nyt "vi", så kommer en ny invasion, osv. Som om, det kører lidt i ring.

 

Jeg tror i grunden ikke, det er let at være ny her. Men mange hænger da på alligevel, heldigvis :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det er tankevækkende, at der har været mange faser, kan jeg se i tråden. Først er der et "vi", så kommer der en invasion i større eller mindre omfang, så kommer der nogle hønsegårdskonflikter, så opstår langsomt delvist et nyt "vi", så kommer en ny invasion, osv. Som om, det kører lidt i ring.

 

Jeg tror i grunden ikke, det er let at være ny her. Men mange hænger da på alligevel, heldigvis :)

Høhø...det er næsten en beskrivelse af den gruppedynamik, der var på mit arbejde i hjemmeplejen, hvor der var omrokeringer, nydannelse af grupper osv. hele tiden.

 

Shit en hønsegård :fnis:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det er tankevækkende, at der har været mange faser, kan jeg se i tråden. Først er der et "vi", så kommer der en invasion i større eller mindre omfang, så kommer der nogle hønsegårdskonflikter, så opstår langsomt delvist et nyt "vi", så kommer en ny invasion, osv. Som om, det kører lidt i ring.

 

Jeg tror i grunden ikke, det er let at være ny her. Men mange hænger da på alligevel, heldigvis :)

Høhø...det er næsten en beskrivelse af den gruppedynamik, der var på mit arbejde i hjemmeplejen, hvor der var omrokeringer, nydannelse af grupper osv. hele tiden.

 

Shit en hønsegård :fnis:

Lige præcis :peger: :kylling:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det er tankevækkende, at der har været mange faser, kan jeg se i tråden. Først er der et "vi", så kommer der en invasion i større eller mindre omfang, så kommer der nogle hønsegårdskonflikter, så opstår langsomt delvist et nyt "vi", så kommer en ny invasion, osv. Som om, det kører lidt i ring.

 

Jeg tror i grunden ikke, det er let at være ny her. Men mange hænger da på alligevel, heldigvis :)

Høhø...det er næsten en beskrivelse af den gruppedynamik, der var på mit arbejde i hjemmeplejen, hvor der var omrokeringer, nydannelse af grupper osv. hele tiden.

 

Shit en hønsegård :fnis:

:dunno: Det er da helt elementært. Det er en hyldest til det kendte. Menneskets natur helt efter bogen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Anne, jeg g-i-d-e-r ikke skændes med dig. Det må være dødsens kedsommeligt for alle andre at læse.

 

Der er ingen, der tvinger dig til at skrive i denne tråd. Du er meget konfliktoptrappende her, men du er relativt alene om det, bortset fra de sædvanlige rygklappere. Som sagt, jeg gider ikke.

 

Jeg synes ikke Anne C er alene om det. Jeg læste bestemt heller ikke dit start indlæg som et "sjov og spas" indlæg - hvor meget glimt i øjet det end er skrevet med, så synes jeg da der er en vis risiko for konflikt ved at kalde andre næbbede og humorforladte. Men man kan jo altid bare sige, at det var for sjov.

 

Når jeg læser din sidste bemærkning til Anne, så synes jeg i den grad du optræder konfliktoptrappende og du devaluerer samtidig alle, der måtte formaste sig til at støtte Annes synspunkter til at være rygklappere. Det er da en effektiv måde at passificere enhver modstand på.

 

Så nej, jeg klasker mig heller ikke på lårene af grin over tråden, men glæder mig da over, at du synes det er sjovt.....

Det er så skønt, når man bliver kaldt noget grimt, fordi man er uenig med trådstarter :elsker: Jeg prøvede at læse noget spas ind i det, men det var sgu lidt svært at få øje på fra min stol. :blomst:

Med fare for at blive kaldt rygklapper fordi jeg er af samme mening, så tror jeg godt du vidste, vbgitte, hvad denne tråd ville ende med? Nu var der ellers lige så roligt herinde med en god stemning. :sommerfugle:

 

Ærgerligt, altså...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det er tankevækkende, at der har været mange faser, kan jeg se i tråden. Først er der et "vi", så kommer der en invasion i større eller mindre omfang, så kommer der nogle hønsegårdskonflikter, så opstår langsomt delvist et nyt "vi", så kommer en ny invasion, osv. Som om, det kører lidt i ring.

 

Jeg tror i grunden ikke, det er let at være ny her. Men mange hænger da på alligevel, heldigvis :)

Høhø...det er næsten en beskrivelse af den gruppedynamik, der var på mit arbejde i hjemmeplejen, hvor der var omrokeringer, nydannelse af grupper osv. hele tiden.

 

Shit en hønsegård :fnis:

:dunno: Det er da helt elementært. Det er en hyldest til det kendte. Menneskets natur helt efter bogen..

Ja, det har du sikkert ret i.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anne, jeg g-i-d-e-r ikke skændes med dig. Det må være dødsens kedsommeligt for alle andre at læse.

 

Der er ingen, der tvinger dig til at skrive i denne tråd. Du er meget konfliktoptrappende her, men du er relativt alene om det, bortset fra de sædvanlige rygklappere. Som sagt, jeg gider ikke.

 

Jeg synes ikke Anne C er alene om det. Jeg læste bestemt heller ikke dit start indlæg som et "sjov og spas" indlæg - hvor meget glimt i øjet det end er skrevet med, så synes jeg da der er en vis risiko for konflikt ved at kalde andre næbbede og humorforladte. Men man kan jo altid bare sige, at det var for sjov.

 

Når jeg læser din sidste bemærkning til Anne, så synes jeg i den grad du optræder konfliktoptrappende og du devaluerer samtidig alle, der måtte formaste sig til at støtte Annes synspunkter til at være rygklappere. Det er da en effektiv måde at passificere enhver modstand på.

 

Så nej, jeg klasker mig heller ikke på lårene af grin over tråden, men glæder mig da over, at du synes det er sjovt.....

Det er så skønt, når man bliver kaldt noget grimt, fordi man er uenig med trådstarter :elsker: Jeg prøvede at læse noget spas ind i det, men det var sgu lidt svært at få øje på fra min stol. :blomst:

Med fare for at blive kaldt rygklapper fordi jeg er af samme mening, så tror jeg godt du vidste, vbgitte, hvad denne tråd ville ende med? Nu var der ellers lige så roligt herinde med en god stemning. :sommerfugle:

 

Ærgerligt, altså...

Ja, jeg BURDE have forudset, hvad ENKELTE ville lægge i tråden. Belært af erfaring. Men jeg regnede i grunden ikke med, at det var konfliktstof. Idet der jo i sagens natur må komme indlæg fra ALLE faser af Move, eftersom folk er kommet ind på vidt forskellige tidspunkter.

 

Og dermed ikke er nogen bestemte "i skudlinien".

 

Heldigvis har langt de fleste opfattet tråden i den ånd, den er oprettet i. Resten - ja, men det er da bare det sædvanlige :violin: - det vælger jeg at se bort fra.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anne, jeg g-i-d-e-r ikke skændes med dig. Det må være dødsens kedsommeligt for alle andre at læse.

 

Der er ingen, der tvinger dig til at skrive i denne tråd. Du er meget konfliktoptrappende her, men du er relativt alene om det, bortset fra de sædvanlige rygklappere. Som sagt, jeg gider ikke.

 

Jeg synes ikke Anne C er alene om det. Jeg læste bestemt heller ikke dit start indlæg som et "sjov og spas" indlæg - hvor meget glimt i øjet det end er skrevet med, så synes jeg da der er en vis risiko for konflikt ved at kalde andre næbbede og humorforladte. Men man kan jo altid bare sige, at det var for sjov.

 

Når jeg læser din sidste bemærkning til Anne, så synes jeg i den grad du optræder konfliktoptrappende og du devaluerer samtidig alle, der måtte formaste sig til at støtte Annes synspunkter til at være rygklappere. Det er da en effektiv måde at passificere enhver modstand på.

 

Så nej, jeg klasker mig heller ikke på lårene af grin over tråden, men glæder mig da over, at du synes det er sjovt.....

Det er så skønt, når man bliver kaldt noget grimt, fordi man er uenig med trådstarter :elsker: Jeg prøvede at læse noget spas ind i det, men det var sgu lidt svært at få øje på fra min stol. :blomst:

Med fare for at blive kaldt rygklapper fordi jeg er af samme mening, så tror jeg godt du vidste, vbgitte, hvad denne tråd ville ende med? Nu var der ellers lige så roligt herinde med en god stemning. :mediterer:

 

Ærgerligt, altså...

Aj, jeg synes nu stadig, her er rimelig roligt. I og for sig er det vel ret ukontroversielt - igen, det er et valg - men uenighed med trådstarters vinkel er vel en dagligdags forteelse, som ikke er noget at skrive hjem om? Man kan vælge at give udtryk, man kan vælge at holde kæft. Ingen af de ting er i mine øjne forbrydelser - blot forskellighed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Ja, jeg BURDE have forudset, hvad ENKELTE ville lægge i tråden. Belært af erfaring. Men jeg regnede i grunden ikke med, at det var konfliktstof. Idet der jo i sagens natur må komme indlæg fra ALLE faser af Move, eftersom folk er kommet ind på vidt forskellige tidspunkter.

 

Og dermed ikke er nogen bestemte "i skudlinien".

 

Heldigvis har langt de fleste opfattet tråden i den ånd, den er oprettet i. Resten - ja, men det er da bare det sædvanlige :violin: - det vælger jeg at se bort fra.

Ikke blot den enkelte, en stor del. :ja:

Jeg ser ingen grund til at bruge :violin: smiley'en i denne sammenhæng belært af gamle konflikter, hvor du selv har deltaget, hvor den har optrappet mere end en konflikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heldigvis har langt de fleste opfattet tråden i den ånd, den er oprettet i. Resten - ja, men det er da bare det sædvanlige :violin: - det vælger jeg at se bort fra.

Og os, som du så nydeligt fremstiller på den måde, må jo så bare se bort fra, at du ser os på den måde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heldigvis har langt de fleste opfattet tråden i den ånd, den er oprettet i. Resten - ja, men det er da bare det sædvanlige :violin: - det vælger jeg at se bort fra.

 

Det er flot. Først er man rygklapper, så er man :violin: Genialt, ganske enkelt.

 

Du ophøjer dig til ikke at være en del af trådens udvikling, og så kaster du alligevel små spydige pile ud. Kan du ikke selv se, at det er nedladende?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg brugte en rum tid på at lære at navigere rundt herinde, rent teknisk.

 

Så blev jeg noget overrasket over oplevelsen af, hvordan nogle debattører tilsyneladende fik markant længere snor end andre. Det er en diskussion, der har været før, hvorvidt det forekommer, og jeg ønsker ikke at starte den igen, det var bare MIN oplevelse, og er det iøvrigt stadig. Dog er der en stor del af dem, hvis debatstil stødte mig lidt i starten, som jeg er kommet til at holde rigtig meget af, og så kan jeg godt mærke at jeg læser dem på en helt anden måde.

Men dengang som nu holder jeg mig helst ude af de større konflikter, læser med på sidelinien og tænker mit. Jeg er klart blevet bedre til at "lade det fare" :mediterer: hvis der er noget eller nogen på Move, der går mig på (når jeg ikke lige er gravid :blush: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg brugte en rum tid på at lære at navigere rundt herinde, rent teknisk.

 

Så blev jeg noget overrasket over oplevelsen af, hvordan nogle debattører tilsyneladende fik markant længere snor end andre. Det er en diskussion, der har været før, hvorvidt det forekommer, og jeg ønsker ikke at starte den igen, det var bare MIN oplevelse, og er det iøvrigt stadig. Dog er der en stor del af dem, hvis debatstil stødte mig lidt i starten, som jeg er kommet til at holde rigtig meget af, og så kan jeg godt mærke at jeg læser dem på en helt anden måde.

Men dengang som nu holder jeg mig helst ude af de større konflikter, læser med på sidelinien og tænker mit. Jeg er klart blevet bedre til at "lade det fare" :mediterer: hvis der er noget eller nogen på Move, der går mig på (når jeg ikke lige er gravid :blush: )

Jeg kan sagtens nikke genkendende til dit billede :nikker:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har været inde i denne tråd mange gange, men ikke vidst hvordan jeg skulle forklare mig, men du skriver det så fint Charlotte, så jeg vil bare sige:

Same-Same :blush:

Sjovt. Jeg kan godt huske, at Charlotte altid røg i konflikter engang, men slet ikke, at du gjorde. Hukommelse er en sjov ting :gak:

Jeg synes heller ikke, at du heto har været sådan fremme i skoen, det er egentlig mere i det sidste år, jeg har oplevet dig skarp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har været inde i denne tråd mange gange, men ikke vidst hvordan jeg skulle forklare mig, men du skriver det så fint Charlotte, så jeg vil bare sige:

Same-Same :blush:

Sjovt. Jeg kan godt huske, at Charlotte altid røg i konflikter engang, men slet ikke, at du gjorde. Hukommelse er en sjov ting :gak:

Jeg synes heller ikke, at du heto har været sådan fremme i skoen, det er egentlig mere i det sidste år, jeg har oplevet dig skarp.

Og jeg føler at indenfor det sidste år, har været rigtig god :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×