Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
almasmor

Kan man lave en regel om

Recommended Posts

Jeg er lidt træt af de salgstråde, der bliver 'oppet' ved hjælp af smileyer flere gange ugentligt :blush: Kan man lave en eller anden regel om, at man kun må 'oppe' dem en gang om ugen?

 

Og måske også en regel om, at man henstiller til at samle sine salgstråde i én eller to? :blush:

 

Hvad er panelets holdning til dette? :knus:

 

edit: jeg taler kun om 'køb/salg'. Hvis folk har lyst til at 'oppe' indholdsindlæg, er det mig mere ligegyldigt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har det ikke været diskuteret før? :hmm:

 

Jeg mener i hvert fald der var nogenlunde bred enighed om at det er bedre at have flere slagstråde med sigende overskrifter end en enkelt som ingen kan finde hoved eller hale i :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mht til at oppe sine tråde - det gør jeg selv i ny og næ, når jeg husker det (der går ofte uger/mdr mellem).

Mht at samle trådene i få tråde, så kan det kun lade sig gøre, hvis man har få ting. Jeg har tidligere lavet lange salgstråde, hvor jeg er blevet spurgt, om jeg kunne dele dem ud på kategorier/størrelser i flere tråde, da det var uoverskueligt med flere størrelser i en tråd. Men har man få salgsemner, vil det da være fint at samle dem i en enkelt tråd.

Fint med mig hvis der er max på hvor ofte man på hive tråden op med smileyer, men det er jo en regel, der kan omgås. Man kan jo bare skrive et eller andet relevant i trådene "stadig til salg" eller "opdateret i indlæg 4". Men er der nogen, der dagligt opper deres tråde? Jeg har i hvert fald ikke bemærket det. Jeg har kun set andre gøre som mig - hive alle trådene op ind i mellem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mht til at oppe sine tråde - det gør jeg selv i ny og næ, når jeg husker det (der går ofte uger/mdr mellem).

Mht at samle trådene i få tråde, så kan det kun lade sig gøre, hvis man har få ting. Jeg har tidligere lavet lange salgstråde, hvor jeg er blevet spurgt, om jeg kunne dele dem ud på kategorier/størrelser i flere tråde, da det var uoverskueligt med flere størrelser i en tråd. Men har man få salgsemner, vil det da være fint at samle dem i en enkelt tråd.

Fint med mig hvis der er max på hvor ofte man på hive tråden op med smileyer, men det er jo en regel, der kan omgås. Man kan jo bare skrive et eller andet relevant i trådene "stadig til salg" eller "opdateret i indlæg 4". Men er der nogen, der dagligt opper deres tråde? Jeg har i hvert fald ikke bemærket det. Jeg har kun set andre gøre som mig - hive alle trådene op ind i mellem.

 

Jeg hiver også selv en tråd op af og til, men lige i dag fik jeg bare åbnet til et tæppebombardement af :thumbsup: , :) og ;) -indlæg i en hel del salgstråde, og da det generede min blindtarm, tænkte jeg, at jeg muligvis ikke var den eneste :lol:

 

Jeg tænker også lidt, at hvis en salgstråd udelukkende består af sælgers oprindelige indlæg + diverse efterfølgende :thumbsup: , :) og ;) 'er, så er interessen måske ikke så stor, og så kunne man måske som sælge selv lukke annoncen i stedet for ottende gange at sende et smiley-indlæg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes at det er fint at man en gang i mellem hiver sine salgstråde op og ja det har også tidligere været oppe at det var bedst at de var spredte. Nu ER det jo ret sjældent at der lige kommer mange på een gang som bliver hevet op og ikke en hverdagsting, så det ser jeg som en mindre irritationsmoment, som man må leve med til fordel for ... øh, de fordele nævnt ovenfor :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er en stor fordel når man sender sine tråde op i en række efter hinanden - for så er det nemt at springe over dem :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg synes det er en stor fordel når man sender sine tråde op i en række efter hinanden - for så er det nemt at springe over dem :-D

 

Enig :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blush: jeg kunne så også godt tænke mig at Køb/salg foraet bilver en del af de forums der ikke tæller indlæg.

 

Måske går jeg i små sko, men har altså bemærket nogle (betalende medlemmer) der sælger meget = de får mange indlæg = de kan læse fortrolige forums = vi har nogle der kan læse meget om os, men ikke selv "deler" om jeg så må sige.

 

Så måske ville det være en god ide at slukket for tælleren i det forum +reglen om at det ikke er ok at hive ens tråde frem ved hjælp af :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blush: jeg kunne så også godt tænke mig at Køb/salg foraet bilver en del af de forums der ikke tæller indlæg.

 

Måske går jeg i små sko, men har altså bemærket nogle (betalende medlemmer) der sælger meget = de får mange indlæg = de kan læse fortrolige forums = vi har nogle der kan læse meget om os, men ikke selv "deler" om jeg så må sige.

 

Så måske ville det være en god ide at slukket for tælleren i det forum +reglen om at det ikke er ok at hive ens tråde frem ved hjælp af :)

 

Har ikke set, at det var et problem, men rent principielt er jeg enig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Næ, synes ikke det er et større problem end at jeg bare hopper over, hvis jeg ikke synes det er interessant ... lige som så meget andet herinde og IRL. ;):P

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blush: jeg kunne så også godt tænke mig at Køb/salg foraet bilver en del af de forums der ikke tæller indlæg.

 

Måske går jeg i små sko, men har altså bemærket nogle (betalende medlemmer) der sælger meget = de får mange indlæg = de kan læse fortrolige forums = vi har nogle der kan læse meget om os, men ikke selv "deler" om jeg så må sige.

 

Så måske ville det være en god ide at slukket for tælleren i det forum +reglen om at det ikke er ok at hive ens tråde frem ved hjælp af :)

Indlæg tæller i forvejen ikke med i køb og salg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg synes kun det er et problem for de salgsemner der rager mig en høstblomst :-D

Hvis det er noget der har min interesse ser jeg dem gerne fremhævet igen.

 

Det burde være muligt at regelsætte omkring :ja: Noget med at man kun må bumpe interessante salgsemner.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg synes kun det er et problem for de salgsemner der rager mig en høstblomst :-D

Hvis det er noget der har min interesse ser jeg dem gerne fremhævet igen.

 

Det burde være muligt at regelsætte omkring :ja: Noget med at man kun må bumpe interessante salgsemner.

Ja. Så kun børnetøj i str. 6-7 år :pige: og 11 år :dreng: fremover tak. :-D

Dametøj i str. 46 :negle: Sæt i gang.

:ditto: pigetøj str 116 og dulletøj str 46

 

andre str og køn frabedes :fnis:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blush: jeg kunne så også godt tænke mig at Køb/salg foraet bilver en del af de forums der ikke tæller indlæg.

 

Måske går jeg i små sko, men har altså bemærket nogle (betalende medlemmer) der sælger meget = de får mange indlæg = de kan læse fortrolige forums = vi har nogle der kan læse meget om os, men ikke selv "deler" om jeg så må sige.

 

Så måske ville det være en god ide at slukket for tælleren i det forum +reglen om at det ikke er ok at hive ens tråde frem ved hjælp af :)

 

Den med tælleren er jeg med på. :thumbsup:

Jamen så gentager jeg :P De tæller ikke med og har "aldrig" gjort det (aldrig = lige siden at nogle foras indlæg ikke har talt med, dvs. de seneste 4-5-6 år?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeg har intet mod folk opper deres salgs tråd, men det skide ireterne når folk ikke en skriver køn og str i tøj salgs trådne :gah:

 

 

:ditto:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×