Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Iben2

Ville det være muligt at man kunne se fortrolighedsniveauet i en tråd

Recommended Posts

Øh, jeg ser lige om jeg kan svare her, alle de tråde jeg opretter forsvinder på mystisk vis :spook:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at kunne se fortroligshedniveauet i en tråd, der er rigtig mange jeg ikke kan huske om er +25 eller for registrerede medlemmer, de helt åbne har jeg styr på.

 

Er det noget der vil kunne lade sig gøre på sigt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det synes jeg også kunne være rart. Synes det er træls hvis man er midt i tråden at man ikke kan se hvilke fortrolighed man befinder sig i.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Langs indlæggene står der i denne trår 'ÅBENT', men det er ikke det, du mener eller :dunno:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Langs indlæggene står der i denne trår 'ÅBENT', men det er ikke det, du mener eller :dunno:

 

På de fortrolige står det med en utydelig skrift tværs over skærmen, det havde været smart hvis der kunne stå hvilken fortrolighed man er i, på samme måde som der her står Åbent :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvis man bruger "Se nye indlæg" så står der hvilken katagori tråden ligger i :)

Nej det er ikke det jeg mener, for fortrolighedniveauet står der kun når det er et + fora altså +25 eller + 500, men der er masser af foraer der er +25 uden det står der, f.eks. står der Parforhold og familie som forum, men dette er også et + 25 forum

 

Det kan man faktisk godt se... hvis man scroller op i toppen, så vil der stå en linje øverst, hvor der står

 

 

Morsverden.dk > MoVe Debatforum > Velkommen til debatten på morsverden.dk > Om hjemmesiden

 

ved denne tråd... Ved fortrolige foraer vil de fremkomme i stedet for "om hjemmesiden"

 

Her fortælles kun om dem der har noget med et tal til efternavn om det er et fortrolighedsfroum, der er masser af fortrolighedforaer på + 25 hvor man ikke kan se at det er + 25

 

Langs indlæggene står der i denne trår 'ÅBENT', men det er ikke det, du mener eller :dunno:

Jo det er perfekt når jeg kan se at det er åbnet, men jeg kan så vidt jeg kan se ikke skelne om det er et +25 fora, eller for registrerede medlemmer.

Vandmærke for alle foraer ville passe mig fint :ja:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Langs indlæggene står der i denne trår 'ÅBENT', men det er ikke det, du mener eller :dunno:

 

Det ville jo være genialt, hvis der stod 25+ der hvor der ellers står åbent, eller 1+ for dem der bare skal være registreret.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Langs indlæggene står der i denne trår 'ÅBENT', men det er ikke det, du mener eller :dunno:

 

På de fortrolige står det med en utydelig skrift tværs over skærmen, det havde været smart hvis der kunne stå hvilken fortrolighed man er i, på samme måde som der her står Åbent :)

 

Man kan se fortroligheden på alle de foraer der hedder et tal til efternavn + 25 + 500 + 5000 osv, og man kan se når det er helt åbent.

Det er rigtigt godt, jeg ville også gerne kunne se det når det er alle de foraer vi har hvor der enten er adgang for medlemmer eller for betalende medlemmer ved +25

Share this post


Link to post
Share on other sites
Langs indlæggene står der i denne trår 'ÅBENT', men det er ikke det, du mener eller :dunno:

 

Det ville jo være genialt, hvis der stod 25+ der hvor der ellers står åbent, eller 1+ for dem der bare skal være registreret.

 

Ja sådan en løsning ville jeg være rigtig glad for

 

ah på den måde... ja, det kan jeg godt se! Det har jeg aldrig lagt mærke til - god idé med vandmærke :thumbsup:

 

Præcis :)

Jeg sidder og klikker frem og tilbage for at finde ud af om forummet er et + 1 eller for 25 + inden jeg svarer, og det er besværligt for mig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg sad så sent som for et par dage siden og (igen) tænkte det samme. Det ville være dejligt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, god idé ... at have et vandmærke for 25+ i baggrunden, som der også er for åbent forum og de fortrolige (og så vil alle dem uden vandmærke bare være for registrerede medlemmer tænker jeg).

 

Kunne også klares med farver ... eller et eller andet diskret. Jeg finder lige på noge. ikke lige i dag, men skal nok. Det er simpelt nok at lave et vandmærke, men det skal så tilføjes som et nyt skin ved alle gældende fora, helt seperat, så det tager lige lidt tid.

 

(hvis jeg taler (skriver) lidt usammenhængende så er det bare fordi jeg har opgivet søvn for tiden)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg syntes personligt at farver bliver for meget :blush:

Nu er jeg jo ikke typen der plasterer det hele til med "for meget farver", så vi taler om noget mere diskret-agtigt noget. Ligesom de vandmærker der er også er diskrete, sådan ville det også være med farver (jeg far forstyrrende farvev nok i hovedet - wooosh - behøver ikke også at have det på skærmen).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Altså alt det der med farver og koder osv er fint nok (tror jeg :unsure: ), hvis du har tid og gider.

Men jeg ville egentlig bare være tilfreds hvis det stod over tråden, ligesom i de højere fortroligheder.

 

Altså så man kunne se når man åbnede i mad opskrifter, at der stod +1, eller, for registrerede medlemmer, eller noget andet simpelt.

Jo men i dem med de højere fortrolighed står der jo sådan fordi de ligger i den kategori der hedder "fortrolige fora" - så det er ikek noget jeg har skrevet specifikt i overskriften. Så det ville kun stå hvis man i stedet for de kategorier vi har nu (Ego og verden og hvaddetnuhedder) havde kategorier opdelet efter fortrolighed. Men det synes jeg alligevel giver et mere rodet billede, hvis fora - uanset emne - blot er delt op efter fortrolighed ... og så er der jo fordele og ulemper, ikk' - men jeg kan godt lide at have det opdelt efter emne (som igen kan være gjort på mange forskellige måder).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne foreslå at det med vandmærker er konsistent over hele Move.

 

Som det er nu, er "åbent"-vandmærket ude på begge sider af teksten, og lodret.

"fortroligt"-vandmærkerne er midt i teksten og på skrå.

Kunne de ikke bare alle være ligesom "åbent"-vandmærket? Altså i begge sider af teksten og lodret. Det synes jeg er fint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lenka, det der med at opgive søvn, skal Du passe på med. :hmm:

De bliver brugt som tortur i visse lande, og skulle være skadeligt.

 

Jeg vil sætte stor pris på, at Du passer godt på dig selv.

Hvad skulle Jeg/Vi gøre uden Dig ? :blomst:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg vil gerne foreslå at det med vandmærker er konsistent over hele Move.

 

Som det er nu, er "åbent"-vandmærket ude på begge sider af teksten, og lodret.

"fortroligt"-vandmærkerne er midt i teksten og på skrå.

Kunne de ikke bare alle være ligesom "åbent"-vandmærket? Altså i begge sider af teksten og lodret. Det synes jeg er fint.

Det er med vilje der er en lettere forskel ... fordi man godt kan tage fejl at teksten, så hvis det er ens placeret er det nemmere at tage fejl af "åbent"- og "fortroligt"-vandmærket.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenka, det der med at opgive søvn, skal Du passe på med. :hmm:

De bliver brugt som tortur i visse lande, og skulle være skadeligt.

 

Jeg vil sætte stor pris på, at Du passer godt på dig selv.

Hvad skulle Jeg/Vi gøre uden Dig ? :blomst:

:knus: hvor er du sød.

 

Jeg skal nok få sovet ud i dag. Jeg kan desværre bare ikke sove længe om morgenen, heller ikke uden vækkeur, så det er bare med at komme i seng i ordentlig tid. I aften skal det nok lykkes :lol:

 

(sidespring) :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klokken går iø. ikke korrekt.

Nå ja, det er kommet lidt bagud igen ... retter det.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op ... teknisk uheld, bla bla, sorry! Hiver tråden op, intet er forsvundet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Altså alt det der med farver og koder osv er fint nok (tror jeg :unsure: ), hvis du har tid og gider.

Men jeg ville egentlig bare være tilfreds hvis det stod over tråden, ligesom i de højere fortroligheder.

 

Altså så man kunne se når man åbnede i mad opskrifter, at der stod +1, eller, for registrerede medlemmer, eller noget andet simpelt.

Lige præcis den løsning ville være SÅ fantastisk :drømmer:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jo, god idé ... at have et vandmærke for 25+ i baggrunden, som der også er for åbent forum og de fortrolige (og så vil alle dem uden vandmærke bare være for registrerede medlemmer tænker jeg).

 

Kunne også klares med farver ... eller et eller andet diskret. Jeg finder lige på noge. ikke lige i dag, men skal nok. Det er simpelt nok at lave et vandmærke, men det skal så tilføjes som et nyt skin ved alle gældende fora, helt seperat, så det tager lige lidt tid.

 

(hvis jeg taler (skriver) lidt usammenhængende så er det bare fordi jeg har opgivet søvn for tiden)

Tusind tak :blowkiss:

Du har et ualmindeligt smukt hår :smuk:

 

Skal i øvrigt til frisøren selv i dag, hanekammen ryger, og forhåbentligt alle de grå hår :fnis:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×