Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Guest A-Randers

Jeg ville tilmelde mig

Recommended Posts

Lenka, jeg var ikke klar over det med de 6 mdr. Vil det sige at indlæg i fx 5000+ bliver, eller burde blive slettet...bliver de slettet for evigt eller arkiveret og bør vi selv slette eller er det dig?

 

De bliver usynlige :)

 

Jeg har hvertfald tråde i +fora jeg ikke "bare" kan se, men hvis jeg søger på dem via mit navn, så ligger de i samme plus fora, men så er det fordi de har været inaktive i x antal dage/måneder

Hm, nej, det lyder lidt mærkeligt det du skriver?

 

Der har ikke været ryddet aktivt op, så derfor ligger der pt en del ældre tråde, samme sted som altid. Men nu er der moderatorer i gang med at luge ud igen. Alt over 6 mdrs gammelt bliver slettet (der kan være enkelte gemmeværdige tråde i mellem, som bliver). De ryger over i en skraldespand, som kun admin kan se, og jeg KAN fiske dem op, hvis der bliver sourgt efter en bestemt, men ellers er de væk fra offentligheden og fra dig selv.

 

Hvis jeg går ind i +100 (mener jeg det er) kan jeg ikke bare se min opdaterings tråd, men hvis jeg søger på alle de indlæg jeg har lavet kan jeg godt, og hvis jeg skriver i den, så popper den op i +100 igen..

Ah på den måde mener du. Ja, det er til dels rigtigt, der bliver i 100+ kan jeg se, kun vist 15 dages gamle tråde (eller tråde der er skrevet i i løbet af de seneste 15 dage). Det kan du se nederst i en rullemenu, hvor du kan ændre visningen fra de 15 dage til 90 eller alle eller andre tal i mellem. Så de er synlige, men bliver ikke vist per default. Det havde jeg glemt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AM få nu bare betalt for guld, så du kan deltage i de private netværk. Det er alligevel dem, folk bruger til de virkelig private ting efter BB. Uden at bryde fortrolighed kan jeg vil godt sige, at der 5000+ og 10.000+ ikke bliver brugt så meget som for år tilbage, fordi man ofte bruger private netværk i stedet.

 

OG så god weekend derude :)

øh nå :huh: Jeg vil da nok mene at de ting jeg fx har skrevet er yderst personlige for mig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AM få nu bare betalt for guld, så du kan deltage i de private netværk. Det er alligevel dem, folk bruger til de virkelig private ting efter BB. Uden at bryde fortrolighed kan jeg vil godt sige, at der 5000+ og 10.000+ ikke bliver brugt så meget som for år tilbage, fordi man ofte bruger private netværk i stedet.

 

OG så god weekend derude :)

 

:hmm: Det vil jeg ikke give dig ret i .

 

Jeg har haft skrevet/svaret på ting i 5000+ som jeg bestemt ikke vil have ud

 

Hvad er BB ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
AM få nu bare betalt for guld, så du kan deltage i de private netværk. Det er alligevel dem, folk bruger til de virkelig private ting efter BB. Uden at bryde fortrolighed kan jeg vil godt sige, at der 5000+ og 10.000+ ikke bliver brugt så meget som for år tilbage, fordi man ofte bruger private netværk i stedet.

 

OG så god weekend derude :)

øh nå :huh: Jeg vil da nok mene at de ting jeg fx har skrevet er yderst personlige for mig.

 

Na ja bevares, der findes da personlige tråde deroppe, men det er ikke som inden vi fik mulighed for personlige netværk eller inden BB. Jeg var da lidt skuffet over, hvor lidt der rent faktisk skete, da jeg nåede 10.000+ :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

QUOTE(Mette B @ Nov 19 2011, 08:48) <{POST_SNAPBACK}>
AM få nu bare betalt for guld, så du kan deltage i de private netværk. Det er alligevel dem, folk bruger til de virkelig private ting efter BB. Uden at bryde fortrolighed kan jeg vil godt sige, at der 5000+ og 10.000+ ikke bliver brugt så meget som for år tilbage, fordi man ofte bruger private netværk i stedet.

 

OG så god weekend derude :)

 

:hmm: Det vil jeg ikke give dig ret i .

 

Jeg har haft skrevet/svaret på ting i 5000+ som jeg bestemt ikke vil have ud

 

Hvad er BB ?

 

BB (Big Bang) er vist allroundbetegnelsen for den store konflikt, som resulterede i Lisas exit. Der findes også et åbent netværk med samme navn, som kan ses i netværksoversigten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AM få nu bare betalt for guld, så du kan deltage i de private netværk. Det er alligevel dem, folk bruger til de virkelig private ting efter BB. Uden at bryde fortrolighed kan jeg vil godt sige, at der 5000+ og 10.000+ ikke bliver brugt så meget som for år tilbage, fordi man ofte bruger private netværk i stedet.

 

OG så god weekend derude :)

øh nå :huh: Jeg vil da nok mene at de ting jeg fx har skrevet er yderst personlige for mig.

 

Na ja bevares, der findes da personlige tråde deroppe, men det er ikke som inden vi fik mulighed for personlige netværk eller inden BB. Jeg var da lidt skuffet over, hvor lidt der rent faktisk skete, da jeg nåede 10.000+ :)

Ved du hvad, det der er supernedladende - bevares hvis jeg ikke skriver ting der er saftige nok for dig :rolleyes::blink:

 

Jeg er superrasende lige nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
QUOTE(Mette B @ Nov 19 2011, 08:48) <{POST_SNAPBACK}>
AM få nu bare betalt for guld, så du kan deltage i de private netværk. Det er alligevel dem, folk bruger til de virkelig private ting efter BB. Uden at bryde fortrolighed kan jeg vil godt sige, at der 5000+ og 10.000+ ikke bliver brugt så meget som for år tilbage, fordi man ofte bruger private netværk i stedet.

 

OG så god weekend derude :)

 

:hmm: Det vil jeg ikke give dig ret i .

 

Jeg har haft skrevet/svaret på ting i 5000+ som jeg bestemt ikke vil have ud

 

Hvad er BB ?

 

BB (Big Bang) er vist allroundbetegnelsen for den store konflikt, som resulterede i Lisas exit. Der findes også et åbent netværk med samme navn, som kan ses i netværksoversigten.

 

Tak :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
QUOTE(Mette B @ Nov 19 2011, 08:48) <{POST_SNAPBACK}>
AM få nu bare betalt for guld, så du kan deltage i de private netværk. Det er alligevel dem, folk bruger til de virkelig private ting efter BB. Uden at bryde fortrolighed kan jeg vil godt sige, at der 5000+ og 10.000+ ikke bliver brugt så meget som for år tilbage, fordi man ofte bruger private netværk i stedet.

 

OG så god weekend derude :)

 

:hmm: Det vil jeg ikke give dig ret i .

 

Jeg har haft skrevet/svaret på ting i 5000+ som jeg bestemt ikke vil have ud

 

Hvad er BB ?

 

BB (Big Bang) er vist allroundbetegnelsen for den store konflikt, som resulterede i Lisas exit. Der findes også et åbent netværk med samme navn, som kan ses i netværksoversigten.

Så vidt jeg ved er det ikke åbent og jeg mener at du bryder fortroligheden her.

 

Edit: jeg kan se at het tager fejl her.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AM få nu bare betalt for guld, så du kan deltage i de private netværk. Det er alligevel dem, folk bruger til de virkelig private ting efter BB. Uden at bryde fortrolighed kan jeg vil godt sige, at der 5000+ og 10.000+ ikke bliver brugt så meget som for år tilbage, fordi man ofte bruger private netværk i stedet.

 

OG så god weekend derude :)

øh nå :huh: Jeg vil da nok mene at de ting jeg fx har skrevet er yderst personlige for mig.

 

Na ja bevares, der findes da personlige tråde deroppe, men det er ikke som inden vi fik mulighed for personlige netværk eller inden BB. Jeg var da lidt skuffet over, hvor lidt der rent faktisk skete, da jeg nåede 10.000+ :)

Ved du hvad, det der er supernedladende - bevares hvis jeg ikke skriver ting der er saftige nok for dig :rolleyes::blink:

 

Jeg er superrasende lige nu.

 

Jeg synes også, det er noget underligt noget at skrive :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
QUOTE(Mette B @ Nov 19 2011, 08:48)
AM få nu bare betalt for guld, så du kan deltage i de private netværk. Det er alligevel dem, folk bruger til de virkelig private ting efter BB. Uden at bryde fortrolighed kan jeg vil godt sige, at der 5000+ og 10.000+ ikke bliver brugt så meget som for år tilbage, fordi man ofte bruger private netværk i stedet.

 

OG så god weekend derude :)

 

:hmm: Det vil jeg ikke give dig ret i .

 

Jeg har haft skrevet/svaret på ting i 5000+ som jeg bestemt ikke vil have ud

 

Hvad er BB ?

 

BB (Big Bang) er vist allroundbetegnelsen for den store konflikt, som resulterede i Lisas exit. Der findes også et åbent netværk med samme navn, som kan ses i netværksoversigten.

Så vidt jeg ved er det ikke åbent og jeg mener at du bryder fortroligheden her.

Det har det været indtil for kort tid og det har der også været skrevet om i åbne tråde. Nu ved jeg ikke hvad der sker med netværket og vil egentlig heller ikke vide det (er ikke medlem), men ved at der har været et BB for alle der ville tale ud om konflikten, da jeg ikke ville have det diskuteret mere i det åbne.

 

Det er heller ikke nogen hemmelighed at det man skriver i fortrolige fora skriver man potentielt til alle der står på medlemslisten med de antal indlæg de har, og den kan man til hver en tid tjekke (samt disse medlemmers indlæg og tråde - også når de ikke selv kan, fordi de ikke er betalende medlemmer)

Share this post


Link to post
Share on other sites
AM få nu bare betalt for guld, så du kan deltage i de private netværk. Det er alligevel dem, folk bruger til de virkelig private ting efter BB. Uden at bryde fortrolighed kan jeg vil godt sige, at der 5000+ og 10.000+ ikke bliver brugt så meget som for år tilbage, fordi man ofte bruger private netværk i stedet.

 

OG så god weekend derude :)

øh nå :huh: Jeg vil da nok mene at de ting jeg fx har skrevet er yderst personlige for mig.

 

Na ja bevares, der findes da personlige tråde deroppe, men det er ikke som inden vi fik mulighed for personlige netværk eller inden BB. Jeg var da lidt skuffet over, hvor lidt der rent faktisk skete, da jeg nåede 10.000+ :)

Ved du hvad, det der er supernedladende - bevares hvis jeg ikke skriver ting der er saftige nok for dig :rolleyes::blink:

 

Jeg er superrasende lige nu.

 

Jeg synes også, det er noget underligt noget at skrive :blink:

 

Ei slap da af.... Alle de som har været her fra før der var netværk, ved, at der skete meget mere på StoreMove dengang. Det ved jeg, at am kan huske. Og jeg beklager hvis i finder min kommentar nedladende, det var skam ikke ment sådan, selvom jeg da godt kan se nu, at nogen kunne opfatte det sådan. Sorry. Min pointe er bare, at der ikke sker så meget i fortrolighedsfora som i private netværk siden BB. Måske bare min opfattelse. Nok heller ikke så relevant...

 

Og jo, BB er et åbent netværk for alle betalende medlemmer. Er det fotrolighedsbrud at nævne det i det åbne? Ja måske, men netværket er da i forvejen blevet nævnt i denne debat, mener jeg. Sletter gerne mine kommentarer hvis det kvalificerer som fortrolighedsbrud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
QUOTE(Mette B @ Nov 19 2011, 08:48) <{POST_SNAPBACK}>
AM få nu bare betalt for guld, så du kan deltage i de private netværk. Det er alligevel dem, folk bruger til de virkelig private ting efter BB. Uden at bryde fortrolighed kan jeg vil godt sige, at der 5000+ og 10.000+ ikke bliver brugt så meget som for år tilbage, fordi man ofte bruger private netværk i stedet.

 

OG så god weekend derude :)

 

:hmm: Det vil jeg ikke give dig ret i .

 

Jeg har haft skrevet/svaret på ting i 5000+ som jeg bestemt ikke vil have ud

 

Hvad er BB ?

 

BB (Big Bang) er vist allroundbetegnelsen for den store konflikt, som resulterede i Lisas exit. Der findes også et åbent netværk med samme navn, som kan ses i netværksoversigten.

Så vidt jeg ved er det ikke åbent og jeg mener at du bryder fortroligheden her.

Det har det været indtil for kort tid og det har der også været skrevet om i åbne tråde. Nu ved jeg ikke hvad der sker med netværket og vil egentlig heller ikke vide det (er ikke medlem), men ved at der har været et BB for alle der ville tale ud om konflikten, da jeg ikke ville have det diskuteret mere i det åbne.

 

Det er heller ikke nogen hemmelighed at det man skriver i fortrolige fora skriver man potentielt til alle der står på medlemslisten med de antal indlæg de har, og den kan man til hver en tid tjekke (samt disse medlemmers indlæg og tråde - også når de ikke selv kan, fordi de ikke er betalende medlemmer)

 

 

Tak - det var også sådan, jeg tænkte det.

 

Det hænder da også, at man ikke mister adgangen til private netværk, når ens betalingsperiode udløber. Ligesom man jo heller ikke skal "skrive sig op" til netværksadgang men blot skal accepteres af netværksejer. Men det er en helt anden debat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
men jeg kommer aldrig op i fortrolighed hvis jeg lader dem slette , og hvis jeg nu har brug for råd til andet , så syntes jeg det er urimligt jeg ik har den mulighed , jeg kender heller ikke dem der er i lave , og med min hukommeste kan jeg dårligt huske hvem i andre er , og jeg har virkeligt fået hug andre steder så jeg har ikke lyst til at bruge lang tid på at komme op ...

 

Også fordi jeg er sikker på dette ikke ville være sket hvis det var yrsa der var kommet tilbage ;) (nu håber jeg så ik her er en yrsa)

 

Jeg fatter ikke hvorfor dem der har et problem med mig ik bare bruger knappen så kan jeg vel ik læse deres guldord eller hvad det er de skriver :)

Du skriver, at det er urimeligt at du ikke kan komme i de højere luftlag, fordi du ikke kender dem i det lave :hmm: Men dine venner, som findes i de højere luftlag findes jo altså også i de lavere. Derimod kender jeg dig faktisk ikke rigtigt, men nu skal du have adgang til det jeg har skrevet i de højere...fordi du synes det er urimeligt andet. I så fald vil jeg gerne have et par uger eller 3 til at gennemgå mine indlæg og have mulighed for at slette.

 

Den anden mulighed er jo som andre har foreslået, atdu starter i 1000+ (hvilket jeg faktisk ikke synes er så dårligt endda) og får adgang til mere måned for måned, hvor jeg og andre dels har mulighed for at gennemgå og evt slette og dels får mulighed for at opbygge et forhold til dig inden du får adgang til ømtålelige tråde. Du kan sagtens oprette dine egne netværk med 1000+ og så et guldmedlemsskab, så du kan fx oprette et forum, hvor du inviterer folk du kan tale om din datter og et forum, hvor du inviterer alle dine venner som er glade for at se dig. Forhåbentlig vil du også dele lidt i de andre fora, så jeg kan lære dig at kende - jeg synes du lyder til at være herlig :knus: men jeg vil stadig gerne lige lære dig at kende, før jeg deler mine inderste tanker med dig, det håber jeg du forstår.

 

Derudover så handler det ikke om straf eller skyld, men at du for mig og andre som ikke kender dig så godt, hvis overhovedet, men at du kommer som en fremmed og vader lige ind i min intimsfære med træsko på.

 

 

 

 

 

 

 

Mente du var her sidst , syntes dit foto minder mig om noget ...

 

 

Ja men jeg vil ikke kunne sikre det der er højre oppe OG jeg syntes det er vildt der skal disse regler til kun fordi det er mig ...............

 

 

 

Jeg håber den næste der prøver at komme tilbage , bare betaler , selvom jeg syntes det er en ufin ting at gøre , men så havde jeg ikke denne lange diskusion , hvor det kun handler om jeg skal respetere jer , men hvor jeg er bare skurken for noget en anden har gjort , i har manglet en synder og det har i fået ............... i jeres øjne

Jeg kunne godt tænke mig, at du forholder dig til det jeg har skrevet, fremfor at afvise med en kommentar om at du kan genkende mit billede.

Det er muligt at du kan genkende mit billede, men JEG kender ikke dig, så hvorfor er det rimeligt at du pludselig skal have adgang til mine indlæg, som jeg har skrevet i fortrolighed :huh: Jeg vil meget gerne have at du forklarer rimeligheden i det og ikke bare med at det er fordi du har ret til det.

 

Desuden har jeg ikke brug for nogen synder for noget, jeg har slet slet slet ikke været nok involveret i hverken L2 eller NannaV til at have sådan et behov. Derimod vil jeg gerne vide hvem jeg skriver mine indlæg til og jeg har af gode grunde ikke vidst at du var en af dem og hvis du fx bare melder dig ind i dag, har jeg ingen mulighed for at nå at gennemgå mine indlæg og jeg må indrømme at dit behov for at holde på din ret giver mig endnu mindre lyst til at dele med dig. Hvis du var imødekommende ville jeg se på dig med andre øjne: som en der har lyst til at være en del af Move, som ikke blot vil tage, men også give.

 

Jeg forstår i øvrigt ikke helt at du på et tidspunkt skriver at vi ikke er interesserede i at høre dine foreslag (undskyld den manglende quotation, jeg er på fra tlf). Jeg har ikke rigtigt set nogen foreslag fra din side, så vidt jeg kan se, ønsker du bare at holde på din ret uanset min og andres utryghed :hmm: Det lægger ikke op til et godt movindeskab i mine øjne <_<

 

 

 

Sorry.... min forklaring om dit foto var at jeg virkelig syntes du var en af de bekendte , ikke for at være nedladen .....

 

 

det jeg vil op i de høje efter er de ting omkring A , og det er kun dem jeg vil gå efter , nu har jeg lært at jeg kan søge hendes navn , og så har jeg ikke tid til at gennemlæse andet , hvilke jeg vil forklare når jeg en dag betaler , men ikke i det åbne , men en pb er velkommen om disse store forandringer der kommer i mit liv pt og det er ud over barn nr 5 , men nået vi for sindsygt travlt med som har været min store drøm altid :)

 

Og jeg ser ingen lyst til at sidde og svare folk der hader mig som pesten :)

Tak for dit svar, jeg er ikke rigtigt sikker på, at jeg forstår det sidste du skriver om pm. Jeg synes heller ikke du svarer på mit spørgsmål :hmm:

 

Jeg kan jo kun tale for mig selv, at jeg bestemt ikke hader dig som pesten (det har jeg slet ikke mogens forudsætninger for at gøre, men jeg er skeptisk over for din tilgang overfor movinderne) og jeg tror altså heller ikke at der er så mange andre der hader dig. De fleste, så vidt jeg ved, synes også at det er ok at du kommer igen (nogen undrer sig over hvorfor du kommer tilbage), men føler sig ikke trygge ved at du smækkede hårdt med døren og nu uden videre kommer tilbage og ind i fortrolighedsfora uden forståelse for at der altså er sket en hel den i de par år du har været væk. Jeg gentager det jeg har skrevet tidligere: jeg har ikke den opfattelse at folk er ude på at straffe dig, finde en syndebuk eller noget der minder om det.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AM :blomst: Må jeg lige høre, om jeg har forstået det rigtigt :)

 

Grunden til, du ikke vil gå ned i indlæg er, at så tror folk, du har vidst noget om Lisa/Nanna ? Eller fordi andre ikke har været nødsaget til at gå ned, da de vendte tilbage eller :dunno:

 

 

 

 

begge dele...............

 

 

Og hvorfor er tanken om nye regler først kommet med mig ???

 

Hvorfor ikke da de andre kom...

Fordi de andre havde en fin fornemmelse og idé om, hvordan man kommer ind i et fællesskab, man havde stået udenfor i en rum tid.

Åben, imødekommen og med en oprigtig og positiv lyst til at komme tilbage.

De valgte selv, ad frivilligheden og fornuftens vej, at lade sig starte fra nul - de var IKKE blevet bedt om dette, men gjorde det fordi det var naturligt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Og nej reglen er ikke brugt mod andre da vi aldrig har stået med sådan en situation før, du er så at sige den første.

Jeg vil nu ikke mene at AM er den første der vender tilbage efter at have været væk i en periode, for så at kunne gå direkte ind i de høje gemakker... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Og nej reglen er ikke brugt mod andre da vi aldrig har stået med sådan en situation før, du er så at sige den første.

Jeg vil nu ikke mene at AM er den første der vender tilbage efter at have været væk i en periode, for så at kunne gå direkte ind i de høje gemakker... :)

Næh... Jeg har også været væk i 1-1,5 år uden at nogen bemærkede det synderligt :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Og nej reglen er ikke brugt mod andre da vi aldrig har stået med sådan en situation før, du er så at sige den første.

Jeg vil nu ikke mene at AM er den første der vender tilbage efter at have været væk i en periode, for så at kunne gå direkte ind i de høje gemakker... :)

 

Ikke sikkert Lissi. Men den første der har smækket så meget med døren, været væk i 2 år, ikke viser stor forståelse for situationen omkring BB og NannaV sagen samtidig ikke ønsker at gå i en dialog.

 

Alle der er kommet tilbage efter de har smækket med døren, er også blevet mødt med skeptiske ord og mange har netop valgt at starte op på ny. Så der er altså blevet talt om det før. Men mange er kommet med en mere ydmyg indgang end AM.

 

Dejligt at søde Alberte giver dig tid til at være med her :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De andre blev da også mødt med en vis skæbsis, nogen gik igen, andre fik diskuteret, nogen gik på kompromis etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vend dig til det;)

 

Jeg undrer mig bare over, at du skriver så meget anderledes end du gjorde dengang. ;)

 

Jeg syntes nu ikke der er så stor forskel fra dengang og så til nu, i den måde AM skriver på.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvis der er nogen der sidder og holder kaffe-selvtægts-klubber med diverse konspirationsteorier i et eller flere lukkede netværk, gider I så ikke at være søde at holde det inde i disse? Det er ved at være lidt for tydeligt i det åbne at der diskuteres ting i det lukkede. Og pointen med det lukkede og at der er frit slag til diskussioner derinde, er at sålænge det ikke påvirker noget herude i det åbne, så blander jeg mig ikke. Men når det begynder at påvirke tonen over for nogle brugere herude i det åbne, så begynder det at ligge på vippen.

 

Jeg aner ikke hvad I konkret taler om, og bryder ingen fortroligheder her, og ja, det er kun gisninger, så måske tager jeg grueligt fejl, men jeg baserer udelukkende mine gisninger på hvad jeg kan læse her i de åbne, og jeg synes de er ret tydelige. Jeres selvsving spreder ringe herude. Lad være med det.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes vi skal lade den her ligge nu. AM er tilbage, hun holder på sin rettigheder om at bruge sin ancinnitet og det er der sådan set ikke noget at gøre ved. Der har været forslag om en ny start osv. men når hun ikke vil gøre brug er det, så er den ikke længere.

Så kan man enten vælge at byde hende velkommen eller man kan trække sig tilbage i div. netværk.

Ang. om at vise ydmyghed, så har hun skrevet, at hun ikke vil læse trådene der er skrevet oppe i det fortrolige, mens hun har været væk, men bruge søgefunktionen for at søge efter tråde om A.

Desuden har hun ikke betalt adgang endnu, netop for at vente, så hvis man vil slette sine tråde, er der jo tid til at gøre det.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg synes vi skal lade den her ligge nu. AM er tilbage, hun holder på sin rettigheder om at bruge sin ancinnitet og det er der sådan set ikke noget at gøre ved. Der har været forslag om en ny start osv. men når hun ikke vil gøre brug er det, så er den ikke længere.

Så kan man enten vælge at byde hende velkommen eller man kan trække sig tilbage i div. netværk.

Ang. om at vise ydmyghed, så har hun skrevet, at hun ikke vil læse trådene der er skrevet oppe i det fortrolige, mens hun har været væk, men bruge søgefunktionen for at søge efter tråde om A.

Desuden har hun ikke betalt adgang endnu, netop for at vente, så hvis man vil slette sine tråde, er der jo tid til at gøre det.

 

En ting er hvad man siger, en anden ting er hvad man gør

 

kan ikke forstå hvorfor det er så svært for AM og mødes på midten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

QUOTE(Mette B @ Nov 19 2011, 17:16) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg synes vi skal lade den her ligge nu. AM er tilbage, hun holder på sin rettigheder om at bruge sin ancinnitet og det er der sådan set ikke noget at gøre ved. Der har været forslag om en ny start osv. men når hun ikke vil gøre brug er det, så er den ikke længere.

Så kan man enten vælge at byde hende velkommen eller man kan trække sig tilbage i div. netværk.

Ang. om at vise ydmyghed, så har hun skrevet, at hun ikke vil læse trådene der er skrevet oppe i det fortrolige, mens hun har været væk, men bruge søgefunktionen for at søge efter tråde om A.

Desuden har hun ikke betalt adgang endnu, netop for at vente, så hvis man vil slette sine tråde, er der jo tid til at gøre det.

 

En ting er hvad man siger, en anden ting er hvad man gør

 

kan ikke forstå hvorfor det er så svært for AM og mødes på midten.

 

:hmm: Det må så være midten set fra dit synspunkt ... :blink:

AM følger reglerne, og har for at være give Movinderne tid til at slette tråde el. hvad ved jeg, ventet med at betale og melde sig helt ind :ja:

... det er jo vel så at mødes på midten set fra AM's side. ;)

 

Det er hvad det er ... er sikker på, at hverken AM eller nogen andre for den sags skyld er i tvivl om hvad de forskellige Movinders mening er,

som har deltaget i denne tråd. :blomst: Lige nu er det vel bare at tærske langhalm el. noget ... ;)

 

:knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
vend dig til det;)

 

Jeg undrer mig bare over, at du skriver så meget anderledes end du gjorde dengang. ;)

 

Jeg syntes nu ikke der er så stor forskel fra dengang og så til nu, i den måde AM skriver på.

 

:blink: det synes jeg absolut heller ikke!

 

Hvis der er nogen der sidder og holder kaffe-selvtægts-klubber med diverse konspirationsteorier i et eller flere lukkede netværk, gider I så ikke at være søde at holde det inde i disse? Det er ved at være lidt for tydeligt i det åbne at der diskuteres ting i det lukkede. Og pointen med det lukkede og at der er frit slag til diskussioner derinde, er at sålænge det ikke påvirker noget herude i det åbne, så blander jeg mig ikke. Men når det begynder at påvirke tonen over for nogle brugere herude i det åbne, så begynder det at ligge på vippen.

 

Jeg aner ikke hvad I konkret taler om, og bryder ingen fortroligheder her, og ja, det er kun gisninger, så måske tager jeg grueligt fejl, men jeg baserer udelukkende mine gisninger på hvad jeg kan læse her i de åbne, og jeg synes de er ret tydelige. Jeres selvsving spreder ringe herude. Lad være med det.

 

:thumbsup: !!!

 

Jeg synes vi skal lade den her ligge nu. AM er tilbage, hun holder på sin rettigheder om at bruge sin ancinnitet og det er der sådan set ikke noget at gøre ved. Der har været forslag om en ny start osv. men når hun ikke vil gøre brug er det, så er den ikke længere.

Så kan man enten vælge at byde hende velkommen eller man kan trække sig tilbage i div. netværk.

Ang. om at vise ydmyghed, så har hun skrevet, at hun ikke vil læse trådene der er skrevet oppe i det fortrolige, mens hun har været væk, men bruge søgefunktionen for at søge efter tråde om A.

Desuden har hun ikke betalt adgang endnu, netop for at vente, så hvis man vil slette sine tråde, er der jo tid til at gøre det.

 

Jeg er helt med Helena her! Det tager jo fuldstændig overhånd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×