Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Guest -Fru K-

Jeg kan ikke logge på pga smam.

Recommended Posts

Screendumpet, jeg viser ovenfor er fra i dag (taget umiddelbart inden, jeg lagde det ind). Så der må da være noget her stadigvæk :spook: :unsure::huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Min arbejdsplads har en meget velbevogtet firewall - og jeg får ved hvert indlæg denne besked:

 

Internet Explorer har forhindret dette websted i at vise indhold med sikkerhedscertifikatfejl for at hjælp med at beskytte din sikkerhed. Klik her for indstillinger.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Screendumpet, jeg viser ovenfor er fra i dag (taget umiddelbart inden, jeg lagde det ind). Så der må da være noget her stadigvæk :spook: :unsure::huh:

Ikke nødvendigvis. Så længe vi taler den der google safe browsing besked, ved vi intet om hvornår den sidst har været forbi - og evt problemer kan sagtens være væk igen.

 

Det safe browsing gør er at kigge på en masse sider og hvis de indeholder noget, der potentielt kan udgøre en sikkerhedsrisiko, bliver de skrevet på en liste. Inden man tilgår en side via sin browser (Firefox eller Chrome) tjekker den om siden er på listen og giver så en advarsel. Men da de (google/safe browsing) ikke oplyser hvor ofte listen bliver opdateret, kan vi ikke bruge det til ret meget :)

 

Det er straks mere interessant med reaktioner fra antivirus på computeren, da sandsynligheden for at det de reagerer på stadig er på siden er stor. (Pokkers jeg kan ikke lige gennemskue hvor der skal være kommaer i den sætning :fnis: håber det er til at forstå alligevel).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vi har en ret høj sikkerhedswalll på mit arbjede, og jeg får ikke de beskeder og bliver ikke blokket :hmm:

 

:ditto:

 

Jeg har heller ikke oplevet problemer endnu XXX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu hvor jeg bruger Firefox er der ikke problemer, men ellers har jeg ikke engang kunnet komme på, selv om jeg svarede ja til at ignorere advarslerne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu hvor jeg bruger Firefox er der ikke problemer, men ellers har jeg ikke engang kunnet komme på, selv om jeg svarede ja til at ignorere advarslerne :)

Ok, det er da lidt overraskende :hmm: - den sidste del altså. Hvad skete der så hvis du ignorerede?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu hvor jeg bruger Firefox er der ikke problemer, men ellers har jeg ikke engang kunnet komme på, selv om jeg svarede ja til at ignorere advarslerne :)

Ok, det er da lidt overraskende :hmm: - den sidste del altså. Hvad skete der så hvis du ignorerede?

 

Jamen, så når jeg trykkede på en tråd eller andet, jeg gerne ville åbne, så kom advarslen igen. Så det var bare status quo. Min Ipad kan jeg dog sagtens komme på fra også :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3747949[/url]']

3747947[/url]' date='Feb 9 2012, 13:37']
3747946[/url]' date='Feb 9 2012, 14:36']Nu hvor jeg bruger Firefox er der ikke problemer, men ellers har jeg ikke engang kunnet komme på, selv om jeg svarede ja til at ignorere advarslerne :)

Ok, det er da lidt overraskende :hmm: - den sidste del altså. Hvad skete der så hvis du ignorerede?

 

Jamen, så når jeg trykkede på en tråd eller andet, jeg gerne ville åbne, så kom advarslen igen. Så det var bare status quo. Min Ipad kan jeg dog sagtens komme på fra også :hmm:

 

Nå, nu er det det samme med Firefox også. Så er der IPad og mobilen tilbage :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan heller ikke fra min computer nu. Firefox 10 og MAC. Kun min telefon vil lade mig gå på.

 

Og det var i dag, torsdag eftermiddag. Første og eneste gang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3-2-1 og MoVe var død :tryller::fear:

 

Jeg får den også og har fået den siden igår eller hvornår det var :(

 

Jeg kan dog de fleste gange komme uden om den..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men Fru K, det er da interessant at det kun er når du er logget på? Du kan godt åbne siden, når du er logget ud?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg får også beskeden, når jeg bruger Crome - nu har jeg skiftet til Explorer og kan uden problemer logge på.

Sådan er det også her, men min explorer er version 6.0 dvs. noget gammelt lort

Share this post


Link to post
Share on other sites

vi har 1 computer med chrome, der for jeg advarsler og kan ikke komme fordi.

 

på en anden computer hvor der er explore, kan jeg godt komme på og det kan jeg også med iPaden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Min bærbare der hjemme lukker også af for move nu :huh: Men der har også været en del spam indlæg på det sidste synes jeg :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg udfyldt oplysninger om sitet på det der google halløj, så de kan gennemgå det og se om siden er fri for links og diverse til malware så beskeden kan blive fjernet XXX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har desuden midlertidigt låst af for at gæster kan skrive (mangler lige køb og salg ... prøver at finde en nemmere måde end at sætte det på hvert enkelt subforum, der er en del) og for at der kan registreres nye medlemmer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg får også beskeden, når jeg bruger Crome - nu har jeg skiftet til Explorer og kan uden problemer logge på.

 

 

:ditto:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu skal jeg så logge på med brugernavn+password, HVER gang jeg kommer herind :hmm: Plejer ellers altid at lade stedet huske mig, så jeg ikke skal logge ind :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu skal jeg så logge på med brugernavn+password, HVER gang jeg kommer herind :hmm: Plejer ellers altid at lade stedet huske mig, så jeg ikke skal logge ind :hmm:

Mon ikke det kan have en sammenhæng, med at Lenka har lukket for noget af det åbne :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu skal jeg så logge på med brugernavn+password, HVER gang jeg kommer herind :hmm: Plejer ellers altid at lade stedet huske mig, så jeg ikke skal logge ind :hmm:

Mon ikke det kan have en sammenhæng, med at Lenka har lukket for noget af det åbne :hmm:

:ja: jeg tænkte selv på det :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vi har en ret høj sikkerhedswalll på mit arbjede, og jeg får ikke de beskeder og bliver ikke blokket :hmm:

 

me to :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×