Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Recommended Posts

Jeg tror at det myssemor taler om skyldes en kort misforståelse :P

 

Da jeg kom hjem fra min lange gåtur/cykeltur fra Nørrebro til Brøndby så jeg at der vist var rodet med min server (jeg havde pudset supporten på et problem jeg har) - og derfor blevb der i stedet for morsverden.dk loadet det jeg har liggende på jegsigerdetbare.dk - og det der stod var vist noget med "Tyyyyyyyypisk - jeg siger det bare. " (og en tilføjelse af "nu på umbra" - da jeg på et tidspunkt testede om mit domæne var blevet flyttet fra den ene server (lucy) til den anden (umbra).

 

Jeg panikkede lidt fordi jeg heller ikke fattede hat af hvad der lige foregik, men så at de vist hurtig havde fikset deres test så move kører igen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Og ja umbra styrer for vildt i al sin nuttethed! Hun er tilsyneladende bare for blond til at vise mine domænenavne ordentligt, så pt er det kun move der vises på den.

 

(vi taler stadig om den server move ligger på)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: ja jeg nåede også at se det og blev så dødfornærmet, at jeg gik direkte på Facebook i stedet for :noway: :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: ja jeg nåede også at se det og blev så dødfornærmet, at jeg gik direkte på Facebook i stedet for :noway: :-D

Sådan Metz! Du skal ikke finde dig i det! :snob:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Og jeg er glad for at se at move kører som det skal lige nu - jeg har lige trykket på knappen til at få reinstalleret den server vi flyttede fra (lucy) og når man trykker på en knap hvor der står "Er du sikker? Du vil miste al dit data" så er der alligevel nervøse trækninger og man tjekker lige om alt kører som det skal ellers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Og jeg troede, at Move var nede det meste af dagen. Kunne komme ind på alle sider på nær Move :tuder: Men fandt ud af, at jeg godt kunne komme på via Firefox men ikke Internet Explorer :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mærkeligt ... jeg har som sagt ikke ændret noget ved move eller den server det ligger på ... men kan se at det ikke virker med www.morsverden.dk! Så noget er der pillet ved mine domæner. Altså det virker for morsverden.dk - uden www. Uafhængigt af browser. Så fjern www'et indtil jeg forhåbentlig får det løst i morgen. Har ikke lige været hjemme ved pc det meste af dagen indtil nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mærkeligt ... jeg har som sagt ikke ændret noget ved move eller den server det ligger på ... men kan se at det ikke virker med www.morsverden.dk! Så noget er der pillet ved mine domæner. Altså det virker for morsverden.dk - uden www. Uafhængigt af browser. Så fjern www'et indtil jeg forhåbentlig får det løst i morgen. Har ikke lige været hjemme ved pc det meste af dagen indtil nu.

Fejl fundet ... kan se at jeg ved flytningen havde glemt at pege www.morsverden.dk over på den nye server. Så hvis man gik ind gennem den adresse har man hele tiden gået ind gennem den gamle server først (med ved klik på indlæg ryger www'et, så der kom man ind på den nye) - og den gamle er pt ved at blive sat op, så derfor virkede det ikke lige pludselig.

 

Min fejl. Det er rettet, men tager ca en times tid inden det træder ikraft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×