Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
kk77

Admin-rollen

Recommended Posts

Som @Lenka har annonceret i den anden tråd overtager @Mys mor og jeg admin-rollen fra 1. marts. 

Det er med stor ydmyghed, jeg påtager mig den rolle... og som jeg klart tilkendegav i trådene da Lenka annoncerede at hun ønskede at sige op ser jeg det ikke som en "fed" tjans, men jeg erkender at nogen skal gøre arbejdet og at vi ikke kan forlange at Lenka bliver ved. Hun har taget sin tørn og nu er der andre kræfter, der må tage over. Og det bliver jo så Mys mor og mig.

Før vi blev enige om at påtage os opgaven har vi haft nogle snakke i det forum, Lenka oprettede til formålet. Jeg kan jo kun tale for mig selv, men jeg synes jeg lige vil understrege overfor jer allesammen, at min holdning er og har været at Lenka har gjort et formidabelt arbejde og at jeg i min rolle som med-admin i vidt omfang vil prøve at fastholde Lenkas tilgang om minimal indblanding. Det skal helst ikke føles meget anderlendes i forhold til hvordan det ville være hvis Lenka fortsat sad ved roret, men der kommer selvfølgelig nok til at være forskel da vi jo ikke er HELT ens :p

MEN udgangspunktet vil jo altså fortsat være at alle medlemmer forventes at være voksne mennesker, der kan finde ud af at tale rimeligt ordentligt til hinanden, overholde de få regler, vi har for forum... og i øvrigt er i stand til at tage ansvar for at løse deres konflikter selv :shame:  

Mit udgangspunkt for rollen er at vi alle sammen har lov til at være her - og at en del af adminopgaven derfor også er at gå ind og prøve at være balanceret i konflikter hvis "stemningen" pludselig går ud af en tangent - fordi det ikke ALTID er flertallet, der har ret i konfliktsituationer. Nogle gange er det, men nogle gange er det ikke, og uanset hvad er det væsentligt at der også er plads til dem dem, der er i "mindretal" når bølgerne går højt. For vi er allesammen en del af MorsVerden :gruppekram:

Og der er det min forhåbning at vi i fællesskab tager ansvaret for, at MoVe fortsat er et fedt sted. Også uden mor Lenka ved roret :smuk: .

:knus:

  • Like 12
  • Love 26

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har det som KK77. :venner:

Jeg vil også forsøge at viderebringe Lenkas rigtig sindige menneskesyn og tilgang. Vi deler langt hen ad vejen syn på hvad der gør move til move, KK77 og jeg. Det er jer, det er os, det er Lenka barn som det er født, vokset op og er modnet, og det er den måde Lenka har været solen og månen, men ikke blandet sig i småting, men kun når hun endte med ondt i maven. 

Jeg har heller ikke glædet mig, men ser det som en nødvendighed for at det sted, som er mit kæreste sted, der ikke findes, kan bestå. 

Jeg er udfordret på at jeg er en der gerne vil løse konflikter, tage de svages parti og have at alle skal være bedsteste venner. Den del bliver ikke let, og jeg skal lære at sidde på hænderne. Men jeg forbeholder mig også retten til at være mig og til så at tage en kasket på der hedder moderator, om nødvendigt og så gøre tydeligt, at nu er det så det jeg er. Heldigvis bliver det ikke nødvendigt. Jeg har intet lavet endnu, som moderator, for spamfilteret har virket (medmindre KK77 har taget dem om natten), så jeg er optimistisk. 

Nå ja, og så får vi adgang til smileys. Det bliver crazy :fjolledans:

  • Like 4
  • Love 18

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Anette said:

Man får da lyst til at byde jer varmt velkommen :djævel:  :popcorn:

Skal vi skændes? Bare ligesom for at teste :snedig:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, Mys mor said:

Det gør I bare. Jeg går i seng. Og kk77 er ikke stået op endnu, siger vi bare. 

3-2-1 Amok! 

:vredkone:

LOL. Men det er faktisk meget godt, at I har forskellige online tider. Mest af hensyn til evt. spam.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak for at I har påtaget jer opgaven. 
 

Jeg er så glad for at læse at I vil gå i Lenkas fodspor med minimalindblanding.

Tak for det.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
 
0
 Advanced issue found
 
 
1 hour ago, Mys mor said:

Jeg er udfordret på at jeg er en der gerne vil løse konflikter, tage de svages parti og have at alle skal være bedsteste venner.

Jeg håber, at du husker, at den der påkalder sig at være den svage part reelt ikke altid er det. 

Puha ... jeg vil så gerne tro på, at du gør det godt, og jeg tror også på det, men jeg må indrømme at den sætning, fik det til at løbe koldt ned ad ryggen på mig og gav mig flashback til 2009 :fear: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Anne C said:

Jeg håber, at du husker, at den der påkalder sig at være den svage part reelt ikke altid er det. 

Puha ... jeg vil så gerne tro på, at du gør det godt, og jeg tror også på det, men jeg må indrømme at den sætning, fik det til at løbe koldt ned ad ryggen på mig og gav mig flashback til 2009 :fear: 

Hverken Mys mor eller jeg ksn love, at vi ikke begår fejl. Faktisk vil jeg nærmere sige st vi nok kan love at vi KOMMER til at begå fejl. Vi er kun mennesker.

 

Men vi kan love st vi kommer til at gøre vores bedste for st behandle medlemmerne fair - og formålet/forhåbningen med st være to er at vi forhåbentlig i fællesskab har færre  blinde pletter end hvis der kun var een af os. Så vi kan hjælpe hinanden med at prøve at finde en balance.

  • Like 2
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Anne C

Jeg kan ikke quote dig, men det som jeg klodset formuleret skriver er, at jeg som udgangspunkt gerne vil tro det bedste om folk. Give folk et sted at finde hjælp, når man er svag, som jeg også selv er det i perioder. Det er ikke sådan at hvis der står en og opfører sig dårligt, så vil jeg holde hånden over vedkommende, så jeg er glad for du spørger. Det tror jeg også jeg har bevist med det medlem der kronisk er i kulden og en masse andre sager. 

Jeg håber også, du kender mig godt nok til at vide, at jeg altid prøver at lytte med et åbent sind. 

Jeg kan, som KK77 skriver, også garantere at jeg nok vil lave fejl, men jeg vil aldrig være så stejl at man ikke kan tale med mig. 

Jeg tror ikke du behøver være bekymret på forhånd, men skulle du blive det undervejs, så skriv til mig, vil du ikke? :kram:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×