Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log ind for at følge dette  
Pælargonie

Er fejlen kun hos mig?

Recommended Posts

Jeg kan godt skrive i feltet på iPad, men skriften er vist hvid, ihverfald kan den ikke ses. Men når jeg har skrevet (i blinde) og søger så virker det 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Désirée said:

Jeg kan godt skrive i feltet på iPad, men skriften er vist hvid, ihverfald kan den ikke ses. Men når jeg har skrevet (i blinde) og søger så virker det 

Du har ret! Men det er da ekstremt upraktisk. Og sådan har det ik altid været. Kan vi mon få det lavet om? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Pælargonie said:

Du har ret! Men det er da ekstremt upraktisk. Og sådan har det ik altid været. Kan vi mon få det lavet om? 

@Mys mor

@kk77

er der en af jer der kan hjælpe ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altså jeg har slet ingen ide til hvordan jeg overhovedet skal gribe det an, da det lyder som noget meget teknisk. Måske @Lenka har en ide om hvor vi kan kigge i opsætningen? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Mys mor said:

Altså jeg har slet ingen ide til hvordan jeg overhovedet skal gribe det an, da det lyder som noget meget teknisk. Måske @Lenka har en ide om hvor vi kan kigge i opsætningen? 

Det mærkelige er, at det før har været læsbart, altså med sort skrift. Og det er kun på iPad problemet er, ikke tlf. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Synes, der den seneste tid (igen) er set forskellige issues af teknisk karakter. Jeg kan igen - i perioder - ikke tilgå MoVe fra min arbejdsPC, pga "usikker forbindelse"; det har ellers været muligt i lang tid. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Log ind for at følge dette  

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×