Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
kathrine

inaktive medlemmer

Recommended Posts

Jeg forstår godt at I gerne vil rydde op, men jeg håber ikke at jeg ryger med til storskrald :-D

Jeg er her kun når overskuddet tillader. Jeg har forlængst opgivet at komme ind i varmen. Det kræver jo at man deltager aktivt hver dag, køber medlemskab (har jeg prøvet ;) ) og selv bidrager med noget :blush:

Det har jeg så ikke haft tid til, da jeg også er aktivt på et andet forum og i øvrigt har en del andet at se til :løber::cykler::teammove:

Men jeg bruger "motionshold" flittigt og ville være ked af at få sparket!! :knus:

^_^

Dorthe jeg savner dig i motionsdebatforummet, jeg er sikker på at du har den bedste tid på halvmarathon også kan vi ikke nyde godt af din erfaring - æv

:-D Dejligt at være savnet :-D

Men bedste tid på halvmarathon har jeg ikke :blush:

Men det ku da være jeg skulle overveje at købe sølv igen...... :hmm:

 

:jubii: :jubii:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Send dem en mail og fortæl dem, at hvis de stadig ønsker at være aktive på MoVe skal de skrive herinde inden en hvis periode- Gør de ikke det, så vil de blive slettet :blomst:

 

Det synes jeg er en fin handlemåde. Men har medlemmet samtidigt ikke skrevet herinde over 1 år så kan de godt slettes uden forudgående mail ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg forstår godt at I gerne vil rydde op, men jeg håber ikke at jeg ryger med til storskrald :-D

Jeg er her kun når overskuddet tillader. Jeg har forlængst opgivet at komme ind i varmen. Det kræver jo at man deltager aktivt hver dag, køber medlemskab (har jeg prøvet ;) ) og selv bidrager med noget :blush:

Det har jeg så ikke haft tid til, da jeg også er aktivt på et andet forum og i øvrigt har en del andet at se til :løber::cykler::teammove:

Men jeg bruger "motionshold" flittigt og ville være ked af at få sparket!! :knus:

^_^

Dorthe jeg savner dig i motionsdebatforummet, jeg er sikker på at du har den bedste tid på halvmarathon også kan vi ikke nyde godt af din erfaring - æv

:-D Dejligt at være savnet :-D

Men bedste tid på halvmarathon har jeg ikke :blush:

Men det ku da være jeg skulle overveje at købe sølv igen...... :hmm:

Jeg er helt overbevist om du har den bedste tid :ja:

Vi er faktisk blevet ret aktive i motionsrummet, - du ved en masse løbetosser som inspirerer hinanden

Share this post


Link to post
Share on other sites
Send dem en mail og fortæl dem, at hvis de stadig ønsker at være aktive på MoVe skal de skrive herinde inden en hvis periode- Gør de ikke det, så vil de blive slettet :blomst:

 

Det synes jeg er en fin handlemåde. Men har medlemmet samtidigt ikke skrevet herinde over 1 år så kan de godt slettes uden forudgående mail ;)

 

Det er jeg ikke så sikker på, jeg vil være enig i, hvis jeg af én eller anden grund bliver lagt i coma i 1 år og 2 mdr og kommer tilbage og finder mig selv slettet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er en god ide :ja:

 

Og jeg synes sådan set også det vil være ok at slette (med forudgående varsel) medlemmer med flere indlæg, men som ikke har været logget de sidste par år :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu vil jeg høre jeres mening, move har en del inaktive medlemmer, her tænker jeg på medlemmer som er oprettet for mere end et år siden, nogen endda 2-3 år siden, har postet 1-20 indlæg og så ellers ikke været online siden.

 

Der er også nogen som bare læser med men ikke skriver, det er ikke dem jeg tænker på.

 

Hvad burde der ske med disse? skal de bare have lov at ligge, eller burde man rydde op og ud i dem?

 

Hvorfor tænker du ikke på dem? Hvis de i løbet af 1-2 år kun har bidraget med max 20 indlæg og ellers kun læser med herinde, bidrager de vel ikke med noget til resten af Move?

Helt ok så længe vi taler om 0-20 indlæg.

:ja:

 

 

 

Det er jo heller ikke meningen at man skal føle sig truet fordi man ikke har været aktiv et stykke tid, og der er jo ikke svarpligt i trådene.

 

Nej, det har du ret i :)

Jeg synes bare ikke, at man bidrager med noget, hvis man ikke kan mobilisere sig til at få skrevet min. 20 indlæg i løbet af et helt år. Det er så spørgsmålet, om man reelt skal have lov til bare at "underholde" sig med andres indlæg om livets op- og nedture, uden selv at bidrage med bare lidt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ryd op!!! :)

 

Alle der ikke har været aktive i 1 år synes jeg skal slettes.

 

Helt enig!

 

:ja:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helt ok så længe vi taler om 0-20 indlæg.

 

Jeg er faktisk ikke helt sikker på, hvad der menes med det svar :spudwhat:

 

Har du lyst til at uddybe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også der skal rydes op :spark: Og hvis de kun læser, bidrager de ikke med noget :noway: :spark:;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helt ok så længe vi taler om 0-20 indlæg.

 

Jeg er faktisk ikke helt sikker på, hvad der menes med det svar :spudwhat:

 

Har du lyst til at uddybe :)

:phew::ditto:

Jeg fatter det heller ikke, men da jeg så at så mange quotede det, så følte jeg mig såååå dum :doh: :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ryd op!!! :)

 

Alle der ikke har været aktive i 1 år synes jeg skal slettes.

 

Enig!

 

 

:ditto: :ditto: Få indlæg og ingen aktivitet/ikke logget på i over et år - goodbye :vinker:. Synes ikke man behøver en sende en "advarsels"-mail inden, når der er gået så lang tid, og en person end ikke har kigget forbi. De fleste af dem vil nok end ikke kunne huske, at de i sin tid har oprettet sig herinde ... :hmm: Move :dunno:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeg forstår nok ikke helt behovet for at rydde op i medlemslisten :???: Er det fordi de inaktive profiler tager plads i serveren?

 

Hvis det er en procedure man vil til at praktisere, så skal den klart fremgå af regelsættet, så alle er klar over det ved indmeldelsen. OG det skal være et sæt objektive regler, som ikke er baseret på subjektive bedømmelser af hvorvidt person A og B synes at det skrevne indlæg har et indhold, som er accepteret som værende kvalificerende til at man kan indgå i det Moveske selskab.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Send dem en mail og fortæl dem, at hvis de stadig ønsker at være aktive på MoVe skal de skrive herinde inden en hvis periode- Gør de ikke det, så vil de blive slettet :blomst:

 

Det synes jeg er en fin handlemåde. Men har medlemmet samtidigt ikke skrevet herinde over 1 år så kan de godt slettes uden forudgående mail ;)

 

Enig med Søs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helt ok så længe vi taler om 0-20 indlæg.

 

Jeg er faktisk ikke helt sikker på, hvad der menes med det svar :spudwhat:

 

Har du lyst til at uddybe :)

:phew::ditto:

Jeg fatter det heller ikke, men da jeg så at så mange quotede det, så følte jeg mig såååå dum :doh: :blush:

 

Jeg tror at det betyder: det er helt i orden at slette inaktive medlemmer med færre end 20 indlæg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvis de har færre end 25 indlæg og har været fraværende i over et år, så send dem en mail. Hvis ikke de svarer inden for en uge, er det ud :vinker:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeg forstår nok ikke helt behovet for at rydde op i medlemslisten :???: Er det fordi de inaktive profiler tager plads i serveren?

 

Hvis det er en procedure man vil til at praktisere, så skal den klart fremgå af regelsættet, så alle er klar over det ved indmeldelsen. OG det skal være et sæt objektive regler, som ikke er baseret på subjektive bedømmelser af hvorvidt person A og B synes at det skrevne indlæg har et indhold, som er accepteret som værende kvalificerende til at man kan indgå i det Moveske selskab.

 

 

De optager også brugernavne, andre måske kunne have glæde af. tænker jeg kan være en af grundene :)

Jeg ser ikkke noget forkert i at slette dem,hvis man kun har oprettet sig,og aldrig så meget som skrevet en eneste indlæg/tråd. Og dem er der faktisk en del af herinde :ja:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeg forstår nok ikke helt behovet for at rydde op i medlemslisten :???: Er det fordi de inaktive profiler tager plads i serveren?

 

Hvis det er en procedure man vil til at praktisere, så skal den klart fremgå af regelsættet, så alle er klar over det ved indmeldelsen. OG det skal være et sæt objektive regler, som ikke er baseret på subjektive bedømmelser af hvorvidt person A og B synes at det skrevne indlæg har et indhold, som er accepteret som værende kvalificerende til at man kan indgå i det Moveske selskab.

 

Ved ikke om det overhovedet kommer til at ske, og hvis det gør så kan det være det bare bliver denne gang, og altså ikke en tilbagevendene process.

 

Hvorfor, tja hvorfor ikke, jeg ved ikke om de nødvendigvis fylder op og gør at andre ikke kan komme til, men jeg synes personligt det er irriterende at grave rundt mellem inaktive medlemmer, og ved at andre steder, både forums og andet, jævnligt sletter inaktive medlemmer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeg forstår nok ikke helt behovet for at rydde op i medlemslisten :???: Er det fordi de inaktive profiler tager plads i serveren?

 

At få fjernet skeletterne ved bordet. De er besværlige at støve af og man kan ikke helt finde ud af, hvor mange gæster man egentlig har.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helt OK så længe det drejer sig om inaktive medlemmer, med få indlæg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes de der har oprettet en profil og så kun har skrevet 0 - 20/25 indlæg skal slettes, hvis de har været inaktive i 6+ mdr. - alle der har skrevet 20/25+ indlæg skal have en mail om at deres konto har været inaktiv i xx tid og at den om xx tid slettes - men at de er vekommen til enten at logge ind eller kontakte admin, hvis de ikke ønsker profilen slettet.

 

Generelt så syntes jeg der er ret mange profiler her inde som burde slettes - og der er også mange i "babylisten" som burde ses efter i sømmen og evt. slettes - eks. de "falske" og de der er oprettet med "unaturlige" oplysninger (der er nogle som er oprettet i stedet for en terminsprofil)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg synes det er fint, men synes også de skal have

 

Det kan godt være det er en tænkt situation. Men jeg kunne forestille mig at man kunne have medlemsskabet i baghovedet, og at det ville være mærkeligt at forsøge at logge på og finde ud af at man ikke eksisterer.

 

Så kan man jo bare oprette sig påny. Jeg ville bestemt ikke forvente, at jeg stadig kunne logge på, hvis jeg havde skrevet 2 indlæg og så ellers var totalt passiv i årevis. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personligt har jeg intet problem med inaktive medlemmer.

 

Medlemmer som stadig logger på men intet skriver er interessante nok for mig, da der dermed altid vil være en lille chance for at de begynder at skrive på et tidspunkt plus de klikker måske på reklamelinks eller bruger andre dele af sitet (selvom de fleste kun bruger debatten her, så er der jo også andet herinde, og det er man velkommen til at nøjes med at bruge resten af sitet). Så jeg ville aldrig slette medlemmer som logger på men ikke skriver.

 

Inaktive medlemmer som ikke har været logget på i over et år og knap skrevet et indlæg kunne jeg godt overveje at slette - men det er ikke noget der er vigtigt for mig ... måske mest bare for at få et bedre indtryk af hvor mange medlemmer der egentlig er. Selvom der jo altid vil være langt flere registrerede end rent faktisk aktive brugere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×