Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lise

Har man adgang til alt, hvis man ikke har været

Recommended Posts

Det handler ikke om, hvad dit ego kan klare eller ikke klare.

 

Nu dukker du så op igen ud af det blå, få dage efter, at din veninde Lisa er blevet bannet for andet gang og en hel masse har blokeret hende på Facebook. Folk har gjort hvad de kan for at skærme sig mod Lisa, og nu vader du ind med bulder og brag og "LOL LOL" og kan åbenbart slet ikke stikke en finger i jorden og forstå, at netop den adfærd er med til at skabe endnu større utryghed.

 

Det handler ikke om at hade, at du er her. Det handler om, at der i løbet af de par år, der er gået, siden Lisa blev ekskluderet, er foregået et arbejde for at genopbygge tilliden mellem parter, der dengang stod i hver sin lejr. Det er en lang og besværlig proces, og den er skrøbelig. For de flestes vedkommende er det lykkedes nogenlunde, men der er også sket skader, der aldrig heler helt.

 

Indtil videre har jeg ikke hørt dig sige noget, der fortæller mig, at du har forståelse for, hvad der er foregået herinde siden du skred. Ej heller forståelse for, at vi er skeptiske over, at du kommer tilbage. Dit argument om, at du aldrig kommer op i fortrolighed med en ny profil vejer for dig tungere end andres utryghed ved, at du pludselig har adgang til alle fortrolighedsniveauer, så snart du betaler din profil.

 

Du henholder dig ufølsomt til nedskrevne regler og siger, at din moral har det fint, så længe, du gør det.

 

Dermed underkender du, at der er en masse personlige og følelsesmæssige ting i spil, som bliver trigget af, at du er her igen.

 

Jeg synes, du skal overveje forslaget om at starte forfra med en ny profil endnu engang. :blomst:

:ditto:

(tillod mig lige at korte et afsnit eller to)

AM jeg synes faktisk at Zenia rammer bulls eye.

Og jeg vil også opfordre dig til, at starte med ren tavle = 0 indlæg.

Start din netværksgruppe op, og inviter dem som du har det godt med at have i din nærhed, din situation taget i betragtning.

 

Der er sket meget, og nogle af de ting du har skrevet de sidste par timer, og måden du har gjort det på (elefant i porcelænsbutik) gør, at folk er utrykke.

Så hvad siger du? Ren tavle og opstart af egen gruppen herinde (guldmedlem) :dunno:

 

Jeg er enig med Zenia og Karina :blomst: Man kan da ikke vade inde på den måde, og forvente at folk bare sige pyt :nej: Der er sket rigtig meget her på det sidste, og desværre er det en følsom sag mht Nanna/Lisa :fear:

 

Du vil snildt kunne komme op i fortrolighed :mover: og hvis du oprettede dig som guldmedlem og startede dit eget netværk, vil det i mine øjne vise at du rent faktisk respektere at der er nogle er der utrygge ved at du lige pludselig er tilbage :unsure: timing ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alle anerkender AMs rettigheder iflg. Move-lov.

 

Det, der appelleres til, er AMs vilje til at være her med ren tavle :)

Præcis. :ja:

 

Jeg (kan kun tale for mig selv) foreslår noget, jeg ser som et kompromis mellem Annemaries ønske om at komme tilbage og de mange, der ønsker hende tilbage - og de andre mange, der reagerer på, at en med en nær relation til Lisa vender tilbage lige efter, at Lisa selv er blevet ekskluderet for anden gang, hvorefter de selv har gjort en masse for at skærme sig.

 

Som Michala er inde på, så handler det om menneskelige hensyn i en usædvanlig situation.

 

Annemarie ved, at hendes entré sker på bekostning af andre. Det er hun villig til at leve med. Og det må vi jo tage til efterretning.

 

Jeg synes, det er synd og tænker, at det havde været bedre med en mindre konfliktfyldt ny start.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes nu ikke at man kan forlange at AM skal starte helt forfra, når reglerne ikke er sådan. AM du skriver på en speciel måde, så måske du selv synes du har givet klar melding om at du intet videregiver til Lisa - for mig er det nok at du bare siger det klart og så skriver Hanne999 jo at hun har plaget dig for at komme herind - det er nok til mig. Og jeg ER glad for at se dig igen - har tænkt på dig mange gange :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg synes nu ikke at man kan forlange at AM skal starte helt forfra, når reglerne ikke er sådan.

Der er ingen, der forlanger noget.

 

Som jeg tolker det (ret mig, hvis jeg har tolket forkert) skriver Zenia:

 

Jeg er ikke vild med, at du er her. Men strækker du hånden ud (ved at starte forfra), kan jeg også.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu er der vel også tale om en halvvejsløsningen :shame:

Så må man mødes på midten - upåagtet hvordan reglerne er.

 

Engang imellem må man strække sig og det gælder begge veje, hvis der skal opnåes en bare nogenlunde tålelig win/win situation.

 

Ingen regel uden undtagelse synes jeg lyder meget fin.

 

Lad os nu høre hvad AM har at sige til den løsning og de forslag der er sat frem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

JEg synes det er vigtigt at huske at uanset hvilket fortroligt fora man skriver i, er der desværre risiko for at en derinde fortæller det til andre. Så en god huske regl er jo, ikke at skrive noget man ikke vil ha andre høre.

Har selv stået i sådan en situation, og det har jeg lært af.

Derfor forstår jeg ikke at nogle kan være utrygge.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Annemarie gør ikke andet, end hvad Zenia har gjort før, og hvad jeg selv har gjort: Forladt stedet i arrigskab en periode, og kommet tilbage, og fortsat, hvor hun slap.

 

Sådan er reglerne for alle.

 

Det kan derimod være en diskussion fremadrettet, om det var tryggere for alle,a t man fik en reminder efter f.eks. et år på mail om, at éns profil vil blive slettet, hvis man ikke deltager aktivt.

 

Men det ville da være noget sært noget, at der pludselig kommer særregler i.f.t. at Annemarie ikke må fortsætte, hvor hun slap. Der ER intet aktivitetskrav, som det er nu. Så skulle f.eks. Zenia også have været nulstillet i 2008 (?) og jeg i 2009(?).

 

Enig!

 

AM, jeg synes, det er SÅ godt, du er her igen :knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu er der vel også tale om en halvvejsløsningen :shame:

Så må man mødes på midten - upåagtet hvordan reglerne er.

 

Engang imellem må man strække sig og det gælder begge veje, hvis der skal opnåes en bare nogenlunde tålelig win/win situation.

Præcis.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
JEg synes det er vigtigt at huske at uanset hvilket fortroligt fora man skriver i, er der desværre risiko for at en derinde fortæller det til andre. Så en god huske regl er jo, ikke at skrive noget man ikke vil ha andre høre.

Har selv stået i sådan en situation, og det har jeg lært af.

Derfor forstår jeg ikke at nogle kan være utrygge.

Igen: du ved ikke noget om hvad der er sket!!! Jeg forstår ikke hvorfor du pludselig har sådan en lyst til at blande dig i noget, der vedrører ting på Move, du ikke har være involveret i? Pludselig er det dig magtpåliggende at udtale dig i disse tråde :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Annemarie gør ikke andet, end hvad Zenia har gjort før, og hvad jeg selv har gjort: Forladt stedet i arrigskab en periode, og kommet tilbage, og fortsat, hvor hun slap.

 

Sådan er reglerne for alle.

 

Det kan derimod være en diskussion fremadrettet, om det var tryggere for alle,a t man fik en reminder efter f.eks. et år på mail om, at éns profil vil blive slettet, hvis man ikke deltager aktivt.

 

Men det ville da være noget sært noget, at der pludselig kommer særregler i.f.t. at Annemarie ikke må fortsætte, hvor hun slap. Der ER intet aktivitetskrav, som det er nu. Så skulle f.eks. Zenia også have været nulstillet i 2008 (?) og jeg i 2009(?).

Enig med dig, Vbgitte...

 

Og så synes jeg, at reglerne ikke kan laves bagud rettet... pt. er jeg ikke betalende pga. begrænset økonomi (SU) og studier.

Der er andre end jeg, som er ikkebetalende i længere tid. Skal man så starte helt forfra, den dag man vil "med i varmen" igen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Annemarie, jeg synes, at den måde, du kan være ordentlig og vise, at du er til at stole på, ville være at slette din nuværende profil og starte forfra på en ny. Og så bruge et privat netværk, som du kan invitere folk med i, i stedet for at bruge det eksisterende, hvor der sidder medlemmer, som har svært ved tanken om, at du pludselig er tilbage.

 

Det vil nok løse en del problemer. Du er selv klar over, hvordan du gik herfra i sin tid, og du skriver selv, at du stadig har kontakt med Lisa. Du må forstå, at der er mange herinde nu, som automatisk bliver skeptiske pga. det, og hvis du viser imødekommenhed ved at starte forfra med ny profil og den slags, så tager du nogle forbehold, som - i hvert fald for mit vedkommende - vil være med til, at jeg kan slappe af over for dig.

 

Enig!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Annemarie, jeg synes, at den måde, du kan være ordentlig og vise, at du er til at stole på, ville være at slette din nuværende profil og starte forfra på en ny. Og så bruge et privat netværk, som du kan invitere folk med i, i stedet for at bruge det eksisterende, hvor der sidder medlemmer, som har svært ved tanken om, at du pludselig er tilbage.

 

Det vil nok løse en del problemer. Du er selv klar over, hvordan du gik herfra i sin tid, og du skriver selv, at du stadig har kontakt med Lisa. Du må forstå, at der er mange herinde nu, som automatisk bliver skeptiske pga. det, og hvis du viser imødekommenhed ved at starte forfra med ny profil og den slags, så tager du nogle forbehold, som - i hvert fald for mit vedkommende - vil være med til, at jeg kan slappe af over for dig.

Godt forslag :thumbsup:

 

Det vil netop vise, at du respekterer movinderne og den situation Move befinder sig i, istedet for blot at komme med henkastede LOL x mange, når folk ytrer deres bekymringer ved valget af tidspunkt for din tilbagevenden samt dit venskab med Lisa.

 

 

 

Jeg skriver som jeg taler :) , og hvis jeg ik skrev LOL når jeg smiler , så ville dem der virkelig kender mig tro jeg var fuld af løgn.....

 

 

 

 

Men jeg mener oxo at respekten burde gå den anden vej , jeg har ikke gjort noget der skulle vise manglende respekt for mig som person............

 

Og jeg følger bare reglerne , jeg kommer aldrig op til noget fortroligt hvis jeg starter forfra , og så kan jeg ikke spille med åbne kort da jeg har fået hak i tuden over at skrive omkring Alberte i andre forummer , så det gør jeg ikke mere ....

 

Man skal fortjene andres fortrolighed - den får man ikke bare, fordi man har en masse indlæg!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Annemarie gør ikke andet, end hvad Zenia har gjort før, og hvad jeg selv har gjort: Forladt stedet i arrigskab en periode, og kommet tilbage, og fortsat, hvor hun slap.

 

Sådan er reglerne for alle.

 

Det kan derimod være en diskussion fremadrettet, om det var tryggere for alle,a t man fik en reminder efter f.eks. et år på mail om, at éns profil vil blive slettet, hvis man ikke deltager aktivt.

 

Men det ville da være noget sært noget, at der pludselig kommer særregler i.f.t. at Annemarie ikke må fortsætte, hvor hun slap. Der ER intet aktivitetskrav, som det er nu. Så skulle f.eks. Zenia også have været nulstillet i 2008 (?) og jeg i 2009(?).

Enig med dig, Vbgitte...

 

Og så synes jeg, at reglerne ikke kan laves bagud rettet... pt. er jeg ikke betalende pga. begrænset økonomi (SU) og studier.

Der er andre end jeg, som er ikkebetalende i længere tid. Skal man så starte helt forfra, den dag man vil "med i varmen" igen?

 

Ej, tænk dig dog om :doh: Du har jo været aktiv hele tiden. Din og annemaries situation er da på ingen måde sammenlignelige.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Annemarie, jeg synes, at den måde, du kan være ordentlig og vise, at du er til at stole på, ville være at slette din nuværende profil og starte forfra på en ny. Og så bruge et privat netværk, som du kan invitere folk med i, i stedet for at bruge det eksisterende, hvor der sidder medlemmer, som har svært ved tanken om, at du pludselig er tilbage.

 

Det vil nok løse en del problemer. Du er selv klar over, hvordan du gik herfra i sin tid, og du skriver selv, at du stadig har kontakt med Lisa. Du må forstå, at der er mange herinde nu, som automatisk bliver skeptiske pga. det, og hvis du viser imødekommenhed ved at starte forfra med ny profil og den slags, så tager du nogle forbehold, som - i hvert fald for mit vedkommende - vil være med til, at jeg kan slappe af over for dig.

Godt forslag :thumbsup:

 

Det vil netop vise, at du respekterer movinderne og den situation Move befinder sig i, istedet for blot at komme med henkastede LOL x mange, når folk ytrer deres bekymringer ved valget af tidspunkt for din tilbagevenden samt dit venskab med Lisa.

 

 

 

Jeg skriver som jeg taler :) , og hvis jeg ik skrev LOL når jeg smiler , så ville dem der virkelig kender mig tro jeg var fuld af løgn.....

 

 

 

 

Men jeg mener oxo at respekten burde gå den anden vej , jeg har ikke gjort noget der skulle vise manglende respekt for mig som person............

 

Og jeg følger bare reglerne , jeg kommer aldrig op til noget fortroligt hvis jeg starter forfra , og så kan jeg ikke spille med åbne kort da jeg har fået hak i tuden over at skrive omkring Alberte i andre forummer , så det gør jeg ikke mere ....

 

Man skal fortjene andres fortrolighed - den får man ikke bare, fordi man har en masse indlæg!

 

 

Det har jeg vidst heller ikke skrevet noget om .....

 

 

Men tak VGitte og jer andre der byder mig velkommen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvor er Lenka henne :spudwhat:

Øh. I Brøndby. Hvorfor?

 

Og meget snart på move pause. Velkommen til selvstyre og anarki. Ring mig op når i har udryddet hinanden så jeg kan lukke move ned. Jeg gider ikke lige pt. Slå jer løs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvor er Lenka henne :spudwhat:

Øh. I Brøndby. Hvorfor?

 

Og meget snart på move pause. Velkommen til selvstyre og anarki. Ring mig op når i har udryddet hinanden så jeg kan lukke move ned. Jeg gider ikke lige pt. Slå jer løs.

 

:knus:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvor er Lenka henne :spudwhat:

Øh. I Brøndby. Hvorfor?

 

Og meget snart på move pause. Velkommen til selvstyre og anarki. Ring mig op når i har udryddet hinanden så jeg kan lukke move ned. Jeg gider ikke lige pt. Slå jer løs.

 

:kram: Tag en pause Lenka :blomst:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvor er Lenka henne :spudwhat:

Øh. I Brøndby. Hvorfor?

 

Og meget snart på move pause. Velkommen til selvstyre og anarki. Ring mig op når i har udryddet hinanden så jeg kan lukke move ned. Jeg gider ikke lige pt. Slå jer løs.

 

:knus:

:kram: vi har jo alle et liv ved siden af MoVe.. heldigvis endda :phew:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Annemarie gør ikke andet, end hvad Zenia har gjort før, og hvad jeg selv har gjort: Forladt stedet i arrigskab en periode, og kommet tilbage, og fortsat, hvor hun slap.

 

Sådan er reglerne for alle.

 

Det kan derimod være en diskussion fremadrettet, om det var tryggere for alle,a t man fik en reminder efter f.eks. et år på mail om, at éns profil vil blive slettet, hvis man ikke deltager aktivt.

 

Men det ville da være noget sært noget, at der pludselig kommer særregler i.f.t. at Annemarie ikke må fortsætte, hvor hun slap. Der ER intet aktivitetskrav, som det er nu. Så skulle f.eks. Zenia også have været nulstillet i 2008 (?) og jeg i 2009(?).

Enig med dig, Vbgitte...

 

Og så synes jeg, at reglerne ikke kan laves bagud rettet... pt. er jeg ikke betalende pga. begrænset økonomi (SU) og studier.

Der er andre end jeg, som er ikkebetalende i længere tid. Skal man så starte helt forfra, den dag man vil "med i varmen" igen?

 

:blink: Hallo, de to ting har jo intet med hinanden at gøre ;) Du har været aktiv hele tiden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Annemarie gør ikke andet, end hvad Zenia har gjort før, og hvad jeg selv har gjort: Forladt stedet i arrigskab en periode, og kommet tilbage, og fortsat, hvor hun slap.

 

Sådan er reglerne for alle.

 

Det kan derimod være en diskussion fremadrettet, om det var tryggere for alle,a t man fik en reminder efter f.eks. et år på mail om, at éns profil vil blive slettet, hvis man ikke deltager aktivt.

 

Men det ville da være noget sært noget, at der pludselig kommer særregler i.f.t. at Annemarie ikke må fortsætte, hvor hun slap. Der ER intet aktivitetskrav, som det er nu. Så skulle f.eks. Zenia også have været nulstillet i 2008 (?) og jeg i 2009(?).

Enig med dig, Vbgitte...

 

Og så synes jeg, at reglerne ikke kan laves bagud rettet... pt. er jeg ikke betalende pga. begrænset økonomi (SU) og studier.

Der er andre end jeg, som er ikkebetalende i længere tid. Skal man så starte helt forfra, den dag man vil "med i varmen" igen?

 

:blink: Hallo, de to ting har jo intet med hinanden at gøre ;) Du har været aktiv hele tiden.

 

Ja, men kun i det åbne.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeg har ikke gjort noget der skulle vise manglende respekt for mig som person............

Det er vist op til den enkelte at bedømme. Jeg mistede personligt meget for dig, da du skred og smækkede med døren.

 

Annemarie gør ikke andet, end hvad Zenia har gjort før, og hvad jeg selv har gjort: Forladt stedet i arrigskab en periode, og kommet tilbage, og fortsat, hvor hun slap.

 

Sådan er reglerne for alle.

 

Det kan derimod være en diskussion fremadrettet, om det var tryggere for alle,a t man fik en reminder efter f.eks. et år på mail om, at éns profil vil blive slettet, hvis man ikke deltager aktivt.

 

Men det ville da være noget sært noget, at der pludselig kommer særregler i.f.t. at Annemarie ikke må fortsætte, hvor hun slap. Der ER intet aktivitetskrav, som det er nu. Så skulle f.eks. Zenia også have været nulstillet i 2008 (?) og jeg i 2009(?).

Det er jo tilladt at blive klogere! Det her virker som en glimrende lejlighed.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeg har ikke gjort noget der skulle vise manglende respekt for mig som person............

Det er vist op til den enkelte at bedømme. Jeg mistede personligt meget for dig, da du skred og smækkede med døren.

 

Annemarie gør ikke andet, end hvad Zenia har gjort før, og hvad jeg selv har gjort: Forladt stedet i arrigskab en periode, og kommet tilbage, og fortsat, hvor hun slap.

 

Sådan er reglerne for alle.

 

Det kan derimod være en diskussion fremadrettet, om det var tryggere for alle,a t man fik en reminder efter f.eks. et år på mail om, at éns profil vil blive slettet, hvis man ikke deltager aktivt.

 

Men det ville da være noget sært noget, at der pludselig kommer særregler i.f.t. at Annemarie ikke må fortsætte, hvor hun slap. Der ER intet aktivitetskrav, som det er nu. Så skulle f.eks. Zenia også have været nulstillet i 2008 (?) og jeg i 2009(?).

Det er jo tilladt at blive klogere! Det her virker som en glimrende lejlighed.

 

 

 

 

Det gjorde jeg oxo for mange , men jeg er heldigvis kommet vidre og over det , men ja jeg var meget ked af det den x.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Annemarie gør ikke andet, end hvad Zenia har gjort før, og hvad jeg selv har gjort: Forladt stedet i arrigskab en periode, og kommet tilbage, og fortsat, hvor hun slap.

 

Sådan er reglerne for alle.

 

Det kan derimod være en diskussion fremadrettet, om det var tryggere for alle,a t man fik en reminder efter f.eks. et år på mail om, at éns profil vil blive slettet, hvis man ikke deltager aktivt.

 

Men det ville da være noget sært noget, at der pludselig kommer særregler i.f.t. at Annemarie ikke må fortsætte, hvor hun slap. Der ER intet aktivitetskrav, som det er nu. Så skulle f.eks. Zenia også have været nulstillet i 2008 (?) og jeg i 2009(?).

Det har altid været accepteret, at man kunne have brug for en pause i en periode, og så vende tilbage. Det har også flere gange været foreslået, at der skulle sættes en grænse for HVOR længe, man kunne være væk, og stadig få direkte adgang til den fortrolighedsgrad man forlod.

 

Der er forskel på, at være arrig og inaktiv/kun aktiv i lukkede fora i 3-6 måneder, og så på at være væk et helt år.

 

Jeg ved at det på andre fora praktiseres, at hvis man har været helt inaktiv i en længere periode, nulstilles indlægstælleren/sænkes til et lavere niveau enten i en kort periode, eller til brugeren selv har arbejdet sig tilbage.

 

En ting er for øvrigt, hvad man har ret til. Det har Lenka foreløbig slået fast. Et andet er, hvad ens sociale forståelse og samvittighed byder en.

Jaeh, men når man er væk og ikke slettet, er det et signal i sig selv om, at man holder muligheden for tilbagekomst åben, tænker jeg :hmm:

 

Jeg synes ikke, man kan være bekendt at lave særregler NU, for AM kommer tilbage i dén forvisning, at hun uden videre kan fortsætte, hvor hun slap. Sådan er reglerne, sådan har f.eks. Zenia og jeg gjort før, og er man i Am's sko må man gå ud fra, at sådan er dét.

 

Men jeg er enig i, at det kan være en god idé at lave andre regler fremover. F.eks. at man bliver sat ned til 1.000 indlæg efter et halvt år, 100 efter et helt års fravær, efter foudgående mail-advisering.

 

Men at gå ind og "ramme" AM med "bagudvendt" laven reglerne om, synes jeg er noget snask. Sådan "hovsa-lovgivning med tilbagevirkende kraft".

 

Jeg forstår problemstillingen fra "de utrygges" side.

Men jeg ser også dette her og er skeptisk.

Jeg erkender, at den skepsis opstår, fordi jeg ikke personligt føler mig utryg over AMs opdukken og egentlig heller ikke føler grund til utryghed ift. generelle "gammel bruger vender tilbage efter lang tids fravær"-issues.

 

Tilbage står vel, at MoVe endnu engang har misset at komme ordentlig videre med en strategi for behandling af den slags tilfælde.

 

Det er jeg meget enig i.

Så må der jo laves klare regler fremadrettet...

 

Det handler ikke om, hvad dit ego kan klare eller ikke klare.

 

Nu dukker du så op igen ud af det blå, få dage efter, at din veninde Lisa er blevet bannet for andet gang og en hel masse har blokeret hende på Facebook. Folk har gjort hvad de kan for at skærme sig mod Lisa, og nu vader du ind med bulder og brag og "LOL LOL" og kan åbenbart slet ikke stikke en finger i jorden og forstå, at netop den adfærd er med til at skabe endnu større utryghed.

 

Det handler ikke om at hade, at du er her. Det handler om, at der i løbet af de par år, der er gået, siden Lisa blev ekskluderet, er foregået et arbejde for at genopbygge tilliden mellem parter, der dengang stod i hver sin lejr. Det er en lang og besværlig proces, og den er skrøbelig. For de flestes vedkommende er det lykkedes nogenlunde, men der er også sket skader, der aldrig heler helt.

 

Indtil videre har jeg ikke hørt dig sige noget, der fortæller mig, at du har forståelse for, hvad der er foregået herinde siden du skred. Ej heller forståelse for, at vi er skeptiske over, at du kommer tilbage. Dit argument om, at du aldrig kommer op i fortrolighed med en ny profil vejer for dig tungere end andres utryghed ved, at du pludselig har adgang til alle fortrolighedsniveauer, så snart du betaler din profil.

 

Du henholder dig ufølsomt til nedskrevne regler og siger, at din moral har det fint, så længe, du gør det.

 

Dermed underkender du, at der er en masse personlige og følelsesmæssige ting i spil, som bliver trigget af, at du er her igen.

 

Jeg synes, du skal overveje forslaget om at starte forfra med en ny profil endnu engang. :blomst:

:ditto:

(tillod mig lige at korte et afsnit eller to)

AM jeg synes faktisk at Zenia rammer bulls eye.

Og jeg vil også opfordre dig til, at starte med ren tavle = 0 indlæg.

Start din netværksgruppe op, og inviter dem som du har det godt med at have i din nærhed, din situation taget i betragtning.

 

Der er sket meget, og nogle af de ting du har skrevet de sidste par timer, og måden du har gjort det på (elefant i porcelænsbutik) gør, at folk er utrykke.

Så hvad siger du? Ren tavle og opstart af egen gruppen herinde (guldmedlem) :dunno:

 

Jeg er enig med Zenia og Karina :blomst: Man kan da ikke vade inde på den måde, og forvente at folk bare sige pyt :nej: Der er sket rigtig meget her på det sidste, og desværre er det en følsom sag mht Nanna/Lisa :fear:

 

Du vil snildt kunne komme op i fortrolighed :mover: og hvis du oprettede dig som guldmedlem og startede dit eget netværk, vil det i mine øjne vise at du rent faktisk respektere at der er nogle er der utrygge ved at du lige pludselig er tilbage :unsure: timing ;)

 

 

Men hvorfor skal AM straffes for noget L2 har lavet....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×