Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
sidseh

Den vigtige ignore-afstemning

Ignore  

155 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Har brugt det over en eller to, som på et tidspunkt gik mig på nerverne... men det er længe siden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg synes ikke, den virker, som jeg gerne ville have det.

Enig.

 

Jeg har forsøgt før i tiden, men jeg ved, at det ikke virker.

 

Jeg kan konstatere, at jeg øjensynlig ikke er ret tolerant herinde overfor nogle mennesker, der ikke er normalt fungerende :ups:

 

Men - det her er min virtulle dagligstue, Jeg tolererer heller ikke abnormal adfærd i min IRL vennekreds ret godt.

Enig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3938047[/url]']

Jeg bruger ikke ignore-funktionen. Jeg er hamrende god til at holde mig væk fra folk og tråde, som pisser mig af.

 

:ditto: hvorfor jeg (næsten) konsekvent holder mig fra samfundsdebatten - den gør mig i dårligt humør.

Og det ærgrer mig i den grad, for der er jo ingen debat, når alle er enige; men jeg forstår dig godt :ae:

 

(var en gang på sightseeing i Skotland. En enkelt englænder var med. Guiden gjorde hende nærmest personligt ansvarlig for alle ulykker England havde forvoldt Skotland - også de, der var sket århundreder før englænderen var født. Det er lidt det samme i samfundsdebatten)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har mange gange prøvet at bruge ignore-funktionen for at komme mig over akut spat over en person. Men funktionen er ubrugelig. så længe den bare fjerner teksten inde i et indlæg, men ikke tråde, indlæg og citater. Så ser man jo stadig personens navn hele tiden og kan så bare gætte på hvilke tosserier, de lukker ud. Så for mig virker den som en fremhæv funktion.

 

Det samme her. Det bliver bare værre. Jeg ønsker mig en ignore-funktion der kan trylle visse brugere helt væk fra mit Move :tryller:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nej for det virker ikke for mig - jeg har en periode haft en på ignore, men det irriterer mere end det gavner, at jeg stadig kan se avatar og quotes.

 

Jeg prøver så at mentalignore, men det er svært når trådene udvikler sig til maratontråde....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har aldrig brugt funktionen.

 

Jeg har ikke brugt funktionen. Jeg kan fint acceptere forskellighederne herinde. Dog gør det da indtryk at se, at andre farer i hovedet på hinanden, men ligefrem at sætte brugere på ignore, ser jeg ingen grund til.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg mangler "fisk" til det første spørgsmål. Jeg har brugt den. Jeg bruger den ikke i øjeblikket. Jeg synes ikke, den virker, som jeg gerne ville have det.

 

 

:ditto:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3938198[/url]']

3938137[/url]' date='Sep 9 2012, 00:28']
3938047[/url]']

Jeg bruger ikke ignore-funktionen. Jeg er hamrende god til at holde mig væk fra folk og tråde, som pisser mig af.

 

:ditto: hvorfor jeg (næsten) konsekvent holder mig fra samfundsdebatten - den gør mig i dårligt humør.

Og det ærgrer mig i den grad, for der er jo ingen debat, når alle er enige; men jeg forstår dig godt :ae:

 

(var en gang på sightseeing i Skotland. En enkelt englænder var med. Guiden gjorde hende nærmest personligt ansvarlig for alle ulykker England havde forvoldt Skotland - også de, der var sket århundreder før englænderen var født. Det er lidt det samme i samfundsdebatten)

 

Præcis. Samme mekanisme, der gør, at jeg holder mig fra bestemte familiefester og familiemedlemmer. Der kommer ikke noget godt ud af det, jeg bliver i dårligt humør og min agtelse for de mennesker daler. Det er en omvendt win-win.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger den i øjeblikket overfor flere brugere, men den virker ikke optimalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:nej: jeg bruger ikke ignorerfunktionen. Det går som regel fint at ignorere/overse indlæg fra debatørere som irritere mig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har mange gange prøvet at bruge ignore-funktionen for at komme mig over akut spat over en person. Men funktionen er ubrugelig. så længe den bare fjerner teksten inde i et indlæg, men ikke tråde, indlæg og citater. Så ser man jo stadig personens navn hele tiden og kan så bare gætte på hvilke tosserier, de lukker ud. Så for mig virker den som en fremhæv funktion.

 

Det samme her. Det bliver bare værre. Jeg ønsker mig en ignore-funktion der kan trylle visse brugere helt væk fra mit Move :tryller:

 

Enig, så jeg er stoppet med at bruge ignore for længe siden

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg har mange gange prøvet at bruge ignore-funktionen for at komme mig over akut spat over en person. Men funktionen er ubrugelig. så længe den bare fjerner teksten inde i et indlæg, men ikke tråde, indlæg og citater. Så ser man jo stadig personens navn hele tiden og kan så bare gætte på hvilke tosserier, de lukker ud. Så for mig virker den som en fremhæv funktion.

 

Det samme her. Det bliver bare værre. Jeg ønsker mig en ignore-funktion der kan trylle visse brugere helt væk fra mit Move :tryller:

 

Enig, så jeg er stoppet med at bruge ignore for længe siden

 

Jo, men det vil vel gøre debatten uforståelig, hvis indlæg + svar på indlæg mangler midt i en debat? Jeg kan ikke se, det kan lade sig gøre.

Jeg ignorerer ingen - af samme grund som ovenfor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×