Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Mys mor

Lenka, kunne man...

Recommended Posts

Få en gemmefunktion, så man kan gemme link til særligt brugbare, informative tråde. Altså så man kan flage dem eller noget i den stil?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Få en gemmefunktion, så man kan gemme link til særligt brugbare, informative tråde. Altså så man kan flage dem eller noget i den stil?

Kan man ikke allerede gøre det ved at lave dem til opslag=

Share this post


Link to post
Share on other sites
Få en gemmefunktion, så man kan gemme link til særligt brugbare, informative tråde. Altså så man kan flage dem eller noget i den stil?

 

Jeg har en funktion der hedder "Download this topic" er det den du mener?

 

Men hvortil downloader den, for jeg vil ikke have det på min iPad.

Jeg vil bare have en funktion hvor tråde med særligt brugbar info kan markeres og måske stå på en liste på ens forside, ligesom særlige fora man er medlem af fx.

Hvis man kunne sortere dem ville det selvfølgelig også være fint.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Få en gemmefunktion, så man kan gemme link til særligt brugbare, informative tråde. Altså så man kan flage dem eller noget i den stil?

Kan man ikke allerede gøre det ved at lave dem til opslag=

 

Det skal være personligt. Hvis man sætter som opslag er det jo for alle (?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er en god ide, det har jeg også længe savnet. Jeg har så bare ikk egjort noget ved det, fordi jeg er næsten sikker på at der er sådan en mulighed i det opgraderede udgave, som jeg jo satsede på i efterårs :doh: - nu satser jeg igen på det til marts-agtigt, men tør ikke love mig selv eller andre det.

 

Så lad mig lige undersøge muligheden for det i dette i denne version, vender tilbage.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Det er en god ide, det har jeg også længe savnet. Jeg har så bare ikk egjort noget ved det, fordi jeg er næsten sikker på at der er sådan en mulighed i det opgraderede udgave, som jeg jo satsede på i efterårs :doh: - nu satser jeg igen på det til marts-agtigt, men tør ikke love mig selv eller andre det.

 

Så lad mig lige undersøge muligheden for det i dette i denne version, vender tilbage.

 

:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tænk jeg fandt faktisk en modifikation der gør netop dette (favorite topics)

 

Men har netop forsøgt at installere den og får en fejl .. jeg har ikke opgivet endnu, men vil ikke risikere at komme til at gøre noget som kan påvirke resten af systemet, når nu der er "et eller andet" der ikke helt spiller ... så forsøger senere og vender atter engang tilbage!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×