Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Lenka

Nu er det mig er får en malware advarsel her i chrome

Recommended Posts

... er der andre der gør det? Det er igen tilsyneladende google der har opfanget noget, men hvis jeg klikker videre på at de skal kigge sitet igennem får jeg besked på at der ingen problemer er og jeg kan ikke anmode at få sitet gennemgået så det kan blive renset for mistanke, for den påstår at der ikke ER nogen mistanke om malware.

 

Hvordan kan det hænge sammen :hmm:

 

Måske bare en pratical joke her dagen før eksamen <_>

 

Sig lige til om I også får noget af den slags.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg bruger Chrome og har også fået den her til aften!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah ... nu fik den opdateret med den registrerede fejl så jeg måske kan få den gennemgået når jeg har udført en masse trin. Jeg var åbenbart for hurtig ude med at bede om fejlrettelse før.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er tilsyneladende blind, for kan ikke se noget "anmod om gennemgang" link det sted det påstås at være i google værktøjerne.

 

Men så snart jeg finder den skal jeg nok anmode om at få sitet gennemgået igen. Sidst var der ingen ben i det (i hvert fald med lige netop DEN advarsel).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fandt en anmodning om ny vurdering. Ved ikke lige hvor lang tid der går.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg får den også.

 

På min side, var der også på et tidspunkt samme advarsel (da jeg videresendte mine kunder til Paypal :rolleyes: ), prøvede også at få google til, at "trække advarsel tilbage" eller hvad de nu gør og gennemgå siden igen. Det hjalp dog ikke, så jeg var nødt til, at løse problemet ved at lave en anden form for Paypal betaling.

 

Så vidt jeg nåede at læse mig til, er det ikke særlig sandsynligt, at google fjerner advarslen, hvis de først har fundet noget de mener er mallware.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg får den også.

 

På min side, var der også på et tidspunkt samme advarsel (da jeg videresendte mine kunder til Paypal :rolleyes: ), prøvede også at få google til, at "trække advarsel tilbage" eller hvad de nu gør og gennemgå siden igen. Det hjalp dog ikke, så jeg var nødt til, at løse problemet ved at lave en anden form for Paypal betaling.

 

Så vidt jeg nåede at læse mig til, er det ikke særlig sandsynligt, at google fjerner advarslen, hvis de først har fundet noget de mener er mallware.

Vi har før haft den her og der blev den fjernet

 

XXX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Og mig, i Mozilla Firefox.

 

Jeg kunne slet ikke komme ind, før jeg brugte en genvej til debatten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg fik det både i Firefox og i Google Chrome her til morgen. Men fra arbejdet kan jeg komme på i IE. Måske fordi jeg gik ind via link til en debat, jeg havde været inde i i går :spudwhat:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har fjernet de der google ads fra bunden af, ved ikke om der i disse nogle gange kan dukke et link til en side op, som kunne give advarslen.

 

Men derudover kan der jo også være sider man linker til når man linker til et billede herinde - det er svært at kontrollere på et site hvor der linkes ukontrolleret - også i underskrifter til diverse underskriftsgenererende site osv.

 

Uanset, så går der nok lige noget tid før anmodning om fjernelse af advarslen bliver gennemført :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg får den også :(

 

Det er smaddertræls - jeg havde håbet du kunne undgå problemet igen. Jeg må nok indrømme at jeg ikke er den helt store googlefan (udover at de klart har DEN bedste søgemaskine - desværre :P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Også mig nu. Kan slet ikke komme på fra Firefox med mindre jeg ændrer mine sikkerhedsindstillinger

 

Skrmbillede2012-05-24kl134322.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katjamo du skal bare klikke på "Ignorer denne advarsel" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg bliver ved at få den :gah:

Ja, og det bliver desværre ved indtil google manuelt fjerner den igen - uanset om der stadig reelt er noget der linker til noget der indeholder malware. I de detaljerede beskrivelser hvis man klikker videre, står der også at det ikke er move der er inficeret, men at det linker til et sted der er inficeret - direkte eller indirekte vha et billede eller noget (åbenbart noget der hedder url123.info). Jeg har forsøgt at gennemgå de steder de linker til hvor de har fundet "noget" - men der er ikke noget jeg umiddelbart kan se. Udover at det måske kunne have været fra google ads, som jeg har fjernet. Så nu kan jeg ikke gøre så meget andet end at vente på googles nådige feedback.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg får den også nu, for første gang. Kan slet ikke komme på via Firefox.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Og jeg har også fået den nu.

 

Jeg ved godt, at den sagtens kan dukke op uden at der nødvendigvis er mere i det, men jeg tænkte på, om de billeder folk evt. har i underskrifter rundt om - eller rettere links til nogle sider, som hoster de billeder, kan give noget bøf.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Og jeg har også fået den nu.

 

Jeg ved godt, at den sagtens kan dukke op uden at der nødvendigvis er mere i det, men jeg tænkte på, om de billeder folk evt. har i underskrifter rundt om - eller rettere links til nogle sider, som hoster de billeder, kan give noget bøf.

Ja, det kan sagtens være alt hvad man linker til. Og det behøver jo netop ikke at være billederne i sig selv, men kan være at det site man linker til noget fra (og dermed henter) indeholder noget.

 

Men, i den advarsel jeg får, hvis jeg klikker videre på diagnosering, står der at det kommer specifikt fra url123.info - det kan jeg ikek helt finde nogen steder, hverken på webben eller i koden eller på serveren, så ved ikke helt ... google ads er væk.

 

Hov, tjekker også lige databasens indhold.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Og mig, i Mozilla Firefox.

 

Jeg kunne slet ikke komme ind, før jeg brugte en genvej til debatten.

:ditto:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Senest browset   0 members

    No registered users viewing this page.

×